Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس امور قرآنی تبلیغات ابرکوه خبر داد؛

تجهیز خانه قرآني روستاي خرم آباد ابرکوه توسط خیرین


کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی ابرکوه از برگزاری جلسه‌ای با حضور خیرین روستای خرم آباد و جذب 16 میلیون ریال به‌منظور تجهیز خانه قرآنی روستا خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات خانه قرآنی روستای خرم آباد جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، غلامرضا زارع کارشناس امور قرآنی و تنی چند از خیرین و معتمدین برگزار شد.

درابتدای این جلسه، حجت الاسلام دشت آبادی گفت: با مساعدت و همکاری در امور قرآنی می توان برای خود باقیات صالحات بر جا گذاشت و اگر کسی کار خیری انجام دهد تا زمانی که مردم از آن استفاده کنند ثواب فراوانی نصیبش خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه افزود: با برنامه ریزی خوب، می توان قرآن را از مهجوریت در آورد و هدف سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان این است، اما لازمه آن داشتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز است، و این با مساعدت خیرین این روستا امکان پذیر خواهد بود تا بستر لازم جهت امر آموزش قرآن فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی اداره تبیلغات ابرکوه، در ادامه پس از بحث و تبادل نظر مبلغ ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جهت امر تجهیز خانه قرآنی روستا جذب شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد