Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس تبلیغات ابرکوه در پیامی به مناسبت سال نو؛

تحول دوباره طبیعت، باید تحولی عظیم در عرصه توسعه دینی مردم باشد


در آستانه سال ۱۳۹۵، سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه با صدور پیامی حلول سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین کاظم دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در آستانه سال ۱۳۹۵، با صدور پیامی حلول سال جدید را تبریک گفت.

دراین پیام آمده است:

سال۹۴ با نام  مقدس حضرت صدیقه طاهره، فاطمه (سلام‌الله علیها) آغاز و در واپسین روزهای امسال هم با فاطمیه مقارن شد، ملت شریف ایران و دوستداران آن حضرت، سال ۹۴ را با عطر یاد و نام آن بانوی بی‌بدیل که سیدۀ نساء العالمین است، آغاز کردند  و با مدد از این بانوی بزرگوار و  سرور زنان عالم به استقبال  بهار ۹۵ می‌روند.

همواره حیات دوباره طبیعت بی‌جان و تحول درآن، حاوی پیامی است که ضرورت روییدن‌های پیاپی را به گوش همۀ ما زمزمه می‌کند تا همچون سالی که گذشت و در آن گام‌های بلندی در عرصه توسعه فرهنگ دینی برداشت، سال جدید را نیز با اندیشه‌ها و هدف‌هایی بزرگ و با چشم داشتن به افق‌هایی متعالی در زمینه تبلیغ و توسعۀ فرهنگ دینی آغاز کند.

اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه ضمن استعانت از قادر متعال که همگی ما را محبّ خاندان عصمت و طهارت، مروّج معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد، فرارسیدن سال جدید را به یکایک آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه جامعه‌ی تبلیغی کشور تهینت عرض می‌کند و از خداوند منان خواهان است که سرآغاز فصل شکفتن بر عموم مردم خوب و فهیم کشورمان نویدبخش سالی سرشار از عافیت و بهروزی باشد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد