Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با برگزاری همایش تعاون و حمل و نقل ابرکوه؛

تصاویر/ شرکت تعاونی بزرگ رانندگان ابرکوه راه اندازی شد


شرکت تعاونی بزرگ رانندگان شهرستان ابرکوه با انتخاب هیئت مدیره و هیئت بازرسی، راه اندازی شد.

به گزارش سرو ابرکوه، همایش تعاون و حمل و نقل- اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، همزمان با تشکیل بزرگترین شرکت تعاونی رانندگان شهرستان ابرکوه، در تالار ارم برگزار شد.

وجود بیش از هزار و 500 راننده ماشین سنگین در ابرکوه
ناصر زارع رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابرکوه در حاشیه این همایش در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: اهمیت تشکیل تعاونی ها و استفاده از فرصت ها توسط اقشار جامعه را که یادگاری از شهید بهشتی است، برای شهرستان ضروری است.

زارع، با عنایت به وجود واحدهای تولیدی بزرگ در شهر از جمله، شرکت فولاد، کارخانجات کاشی و... در حال و در آینده و به منظور استفاده از پتانسیل حمل و نقل شهرستان، نیاز به راه اندازی این شرکت تعاونی را ضروری دانست.

وی افزود: همچنین حل مشکلات رانندگان و نیازهایشان مثل: نبود پارکینگ بزرگ جهت ارائه خدمات به بیش از هزار و 500 راننده، نبود پایانه بار و مجتمع های خدماتی رفاهی برای این قشر، این تعاونی در ابرکوه، راه اندازی شد.

هموارشدن راه توسعه ابرکوه با وجود پتانسیل حمل و نقل و صنایع شهرستان
حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه خطاب به رانندگان گفت: هدف مسئولان شهرستان این است، با توجه به پتانسیل همدلی و همکاری خوبی که بین مردم وجود دارد، ابرکوه در همه ابعاد و زمینه ها رشد و توسعه پیدا کند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: با وجود دو پتانسیل صنعت حمل و نقل ( به عنوان مثال وجود بیش از هزار ماشین سنگین در ابرکوه) و صنایع، راه توسعه و پیشرفت برای ابرکوه، هموار است.

وی تاکید کرد: اگر جهت حمل و نقل تولیدات صنایع شهرستان از رانندگان بومی استفاده شود، به شرطی که رانندگان نیز در صحنه حضور داشته باشند، هم اقتصاد شهر رونق می یابد و هم شرایط اشتغالزایی برای افراد مهیا می شود.

حسینی گفت: با توجه به درخواست های رانندگان، پیگیر ایجاد زمینه های لازم جهت برگزاری امتحان رانندگی پایه یک و خدمات جانبی در شهرستان هستیم.

امام جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: اعتقادات در زندگی حرف اول را می زند و زندگی بدون ایمان و اعتقاد و بندگی خدا، مرده متحرک است.
در پایان همایش با حضور مسئول و کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئول دفتر صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیئت مدیره و بازرسی، با رأی گیری از رانندگان حاضر برگزار شد.

در این انتخابات علی اکرمی، حمید هاشمی نیا، محمد رضا (حمید) زارع، جواد زارع زاده، سعید مطلبی به عنوان اعضاء اصلی و عباس شیخی، ناصر اکرمی و محمد فلاح زاده به عنوان اعضاء علی البدل هیئت مدیره شرکت تعاونی رانندگان انتخاب شدند.

همچنین مسلم زارع، مهدی حاصلی و زینل کارگر به عنوان اعضاء اصلی و روح اله صالحی و ابوالفضل کریمی به عنوان اعضاء علی البدل هیئت بازرسی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد