Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت:

تقدیر از حرکت به موقع شورای نگهبان/ مواد مخدر همانند زلزله خاموش است/ قوه قضائيه معيار سلامت جامعه


امام جمعه بخش بهمن: با تصویب طرح صیانت از حقوق هسته ای؛ دسترسی به اماکن نظامی و حساس غیر هسته ای و بازرسی از دانشمندان ممنوع می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن ضمن اشاره به موضوع مهم و حساس هسته ای کشور از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به خاطر تصویب طرح صیانت از حقوق هسته ای ملت ایران قدردانی کرد.


حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: با وجودی که عده ای در بدنه دولت مخالف این طرح بوده و آن را غیر قانونی تلقی می کردند، اما شورای نگهبان این طرح را قانونی اعلام کرده و تایید نمود و دولت ملزم به صیانت از حقوق هسته ای ملت ایران شد.


علیزاده افزود: بر اساس طرح صیانت از حقوق هسته ای؛ لغو تحریم ها به طور کامل در روز توافق، آژانس مجاز به نظارت های متعارف از سایت های اتمی، دسترسی به اماکن نظامی و امنیتی و حساس غیر هسته ای  و دانشمندان ممنوع و عدم محدودیت برای کسب دانش و فناوری هسته ای و توسعه آن باید رعایت شود.


امام جمعه بخش بهمن با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع مسئولین کشور تصریح کرد: انصافا حضرت آقا با درایتی که دارند در زمانی که فضا مه آلود می شود روشنگری های صریح و عالمانه ارائه می دهند.



وی با بیان مضرات و آسیب های مواد مخدر گفت: مواد مخدر پديده ی شومی که مانند زلزله خاموش و جنگ بدون مرز همه جهان را فراگرفته است. بسياري از بزه هاي اجتماعي همچون انواع سرقت، زورگيري، قتل، طلاق، تجاوز و بسياري موارد ديگر ريشه در مواد مخدر دارند و از آن نشأت مي گيرند.



علیزاده ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران شان که روز قوه قضائیه نامگذاری شده، بیان کرد: تکليف اصلي قوه قضائيه اقامه قسط و عدل است.


وی تاکید کرد: قوه قضائيه در عین حال که بايد مراقب باشد حق به حق دار برسد و عدالت جاري شود، بايد مراقب دستگاه هاي ديگر هم باشد که قوه قضائيه ملاک و معيار سلامت جامعه است .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد