Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در جمع جهادگران دانشگاه پیام نور:

تقویت روحیه مطالبه گری از مسئولان مهمترین خلاء اردوهای جهادی است


امام جمعه بخش بهمن در جمع بانوان جهادگر دانشگاه پیام نور ابرکوه گفت: یک خلاء در اردوهای جهادی حس می شود و باید جزء اصلی آن باشد، داشتن روحیه مطالبه گری از مسئولین است؛ مردم باید مطالبه گری از مسئولین را بیاموزند چرا که این حق آنان است.

به گزارش سرو ابرکوه، 34 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور ابرکوه در قالب اردوی جهادی شهید یوسفی، جهت اعزام به روستاهای هارونی و خرم آباد از دفتر امام جمعه با حضور امام جمعه بخش بهمن، شهردار مهردشت، مسئول ستاد نماز جمعه بخش بهمن و جمعی از خواهران ستاد نماز جمعه بدرقه شدند.

حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در جمع دانشجویان اردوی جهادی اظهار کرد: تاریخچه اردوی جهادی به زمان رسول اکرم(ص) و صدر اسلام بر می گردد و حضور در این اردو، تبعیت از سنت رسول مکرم اسلام(ص) است.

وی سر زدن به بیمارانی که کسی را ندارند، ساختن مسجد و مدرسه، کمک به خانواده های بی سرپرست و امثال آن را سنت نبوی و علوی برشمرد و گفت: رسول اکرم و امیرالمومنین علیهم السلام، در مسیر جنگ، از هر شهر و روستایی که عبور می کردند برای مردم پل و مسجد می ساختند.

حجت الاسلام علیزاده اردوی جهادی را یک جهاد تمام عیار عنوان کرد و گفت: این اردو، قبل از آنکه برای دیگران مفید باشد برای خود شخص مفید است، مهمترین کار در اردوهای جهادی قبل از کار عمرانی، کار فرهنگی است که باید اولویت دیگر کارها باشد.

امام جمعه بخش بهمن تاکید کرد: اما یک خلاء در اردوهای جهادی حس می شود که باید جزء اصلی اردو باشد و آن داشتن روحیه مطالبه گری از مسئولین است؛ اینکه پای مسئولین به روستاهای کشانده شود و پاسخگوی مردم باشند، مردم باید مطالبه گری از مسئولین را بیاموزند چرا که این حق مردم است.

در پایان اعضاء گروه، با بدرقه امام جمعه و دیگر مسئولان راهی شدند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد