Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/ علی شمس

تنزل فتنه 88 به حوداث پس از انتخابات


جریانی هدفمند سعی در دفن کردن واژه فتنه در ادبیات سیاسی ایران را دارند و حتی در رسانه ها و جراید خود، از بکار بردن واژه فتنه برای وقایع بعد از انتخابات 88 خودداری می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، شنیده ها حاکی از آن است که جریانی هدفمند سعی در دفن کردن واژه فتنه در ادبیات سیاسی ایران را دارند. این جریان حتی در رسانه ها و جراید خود، از بکار بردن واژه فتنه برای وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 خودداری می کنند و واژه حوادث را جایگزین آن کرده اند.


چند روز قبل یکی از نمایندگان مجلس که پسر یکی افراد سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب است، گفت: اگر بزرگداشت روز 9 دی موجب از بین رفتن وحدت شود، دیگر نمی توان نام یوم الله به آن داد و باید از این روز به یوم الشیطان یاد کرد.


آیا با بزرگداشت روز 9 دی که پیام آن حمایت مردم از ولایت فقیه و استمرار حکومت جمهوری اسلامی در کشور ایران است، باعث ایجاد تفرقه در بین مردم می شود؟!!!


مگر خواست و میل باطنی کسانی که در روز نهم دی ماه 1388 به دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی به پا خواستند، چیزی جز ایجاد وحدت در میان آحاد مردم بود.


پس گرامیداشت حماسه 9 دی نه تنها موجب از بین رفتن وحدت در بین نیروهای انقلابی نمی شود، بلکه هر ساله بستری آماده می کند، تا پیام این روز به جامعه انقلابی کشور ارسال شود.


جا دارد در آخر هم یادی از سران فتنه کنیم که با خودخواهی ها و پیروی از ایده ها و نظرات افراد نفوذی در بین خود، 7 ماه اوضاع سیاسی کشور را دچار التهاب کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند.


جالب تر اینکه بعد از گذشت 7 سال هنوز از اشتباهات و اعمال گذشته خود توبه نکرده و گروهی سعی در تطهیر چهره آنان دارند.


ان شاءالله خداوند توفیق توبه به همه این عزیزان به خصوص سران فتنه عنایت فرماید.


و من الله توفیق

علی شمس اسفندآبادی

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد