Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دانشمند ابرکوهی:

توجه به قرآن، سبب گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: توجه به قرآن سبب گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود و هر کس با قرآن آشناست به همان میزان به فضائل نزدیکتر و از گناهان دورتر است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از ایرنا، آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در محفل انس با قرآن در ابرکوه با بیان اینکه کلام وحی بخشی از وجود انسان است اظهارکرد: نگاه کردن، تلاوت کردن، عمل کردن، قرائت و تدبر در آیات قرآن اثر تکوینی بر انسان می گذارد.

وی با بیان اینکه معارف قرآن را باید ازعالمان دین فرا گرفت، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در دنیا و آخرت موفق شویم باید به قرآن و آموزه های قرآنی عمل کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان با تسمک به قرآن موفق می شود تاکید کرد: از نزول قرآن بیش از 1400سال می گذرد و هر زمانی که می گذرد بر عظمت قرآن و تدبر به قرآن کریم می افزاید.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه توجه به قرآن سبب گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود خاطرنشان کرد: هر کس با قرآن آشناست به همان میزان به فضائل نزدیکتر و از گناهان دورتر است.

دراین آیین که به همت پایگاه مقاومت شهید محمد منتظری و هیات امناء تکیه حضرت ابوالفضل (ع) دربقلعه ابرکوه بر پا شده بود و شرکت کنندگان و علاقه مندان به کلام وحی با قرائت قرآن مجید، قرآن را ختم کردند.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد