Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جانشین فرماندهی انتظامی ابرکوه:

توجه به ورزش؛ از ضروري ترين مسائل در ناجاست


جانشين فرماندهي انتظامي ابرکوه با حضور در جمع هيئت هاي ورزشي اداره ورزش و جوانان این شهر نقش ورزش در زندگي بشر و توجه به ورزش را از مهمترين و ضروري ترين مسائل در ناجا دانست.

به گزارش سرو ابرکوه، سرهنگ محمدرضازنگوئي جانشین فرمانده انتظامی ابرکوه در نشست تخصصي اداره ورزش و جوانان كه با حضور همه روسا، پيشكسوتان هيئت هاي ورزشي و جمعي از مسولين ادارات که درنمازخانه ستاد فرماندهي برگزار شد؛ با بيان اينکه ورزش و پرورش قواي جسماني علاوه بر نشاط و تندرستي، سلامت فکري و رواني را نيز در پي دارد افزود: امروز يكي از مهمترين و ضروري ترين مسايل در نيروي انتظامي توجه به امر ورزش و ارتقاي توان و افزايش آمادگي جسماني است و اهميت ورزش كردن در اين نيرو بيش از ديگر سازمان ها و نهادها است.

زنگوئي افزود: جوانان و ورزشكاران، سرمايه اجتماعي پليس و اساس اقتدار نيروي انتظامي به شمار مي روند.

وي در ادامه عنوان داشت: با توجه به ماموريت هاي مهمي كه نيروي انتظامي در مبارزه با مجرمان خشن، اشرار و اراذل و اوباش دارد مي طلبد كه نيروهاي پليس از چابكي و توان رزمي و دفاعي بالايي برخوردار باشند.

زنگوئي با اشاره به گنجاندن برنامه هاي ورزشي براي کارکنان انتظامي خاطر نشان ساخت: يکي از اهداف تربيت بدني و فعاليت هاي مربوط به آن حفظ سلامتي فرد جهت انجام خدمت شايسته به جامعه است.

به گزارش پایگاه پلیس، اين مقام انتظامي پرداختن به امر ورزش را زمينه مساعدي براي ايجاد زندگي بهتر،کاهش انحرافات اجتماعي و کسب شادابي عمومي در جامعه دانست .

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان تصريح کرد: با توجه به نوع ماموريت هاي محوله ، ورزش و آمادگي جسماني کارکنان امري مهم به شمار مي رود و در صورت عدم آمادگي لازم ، ماموران نمي توانند در مبارزه با مجرمان موفق باشند ؛ لذا امروزه يکي از اهداف مهم نيروي انتظامي علاوه بر برقراري نظم و امنيت ، حفظ سلامتي افراد جهت انجام خدمات شايسته به شهروندان است.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد