Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه:

توهین به انتخاب مردم و تحقیر رئیس جمهور ممنوع و به ضرر نظام است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ابرکوه گفت: اینکه عده ای از پشت تریبون، رئیس جمهور منتخب مردم را فاقد رای ذاتی عنوان کرده و آراء وی را متعلق به مرحوم هاشمی رفسنجانی و یکی از سران فتنه دانسته اند، توهین به انتخاب مردم و تحقیر رئیس جمهور است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع بسیجیان ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا به ارزش و اهمیت استقاده از لحظه ها و فرصت های ناب این ماه اشاره و اظهار کرد: باید با استفاده از دعا و تلاوت قرآن از فیوضات این ماه پر برکت بهره برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به جلسه ای که اخیرا به مناسبت جشن پیروزی رئیس جمهور در بخش بهمن برگزار شد، اشاره کرد و گفت: عده ای از پشت تریبون در این جلسه، رئیس جمهور منتخب مردم را فاقد رای ذاتی دانسته اند و رای وی را متعلق به مرحوم هاشمی رفسنجانی و یکی از سران فتنه عنوان کرده اند.

وی افزود: این مطلب به نوعی توهین به انتخاب مردم و تحقیر رئیس جمهور منتخب است و به ضرر نظام و اصول دمکراسی است.

تقدسی تاکید کرد: همه باید به رای مردم تمکین کنیم و دولت منتخب را علی رغم همه نقدهای دلسوزانه و منصفانه ای که وجود دارد، یاری دهیم.

وی گفت: دیگر دوران رقابت تمام شده و دوران رفاقت آغاز شده و باید فکر حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی پیش رو بود و اینکونه موضعگیری ها، کمکی به پیشرفت کشور نمی کند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد