Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

برای اولین بار در استان یزد؛

ثبت نام دكتري تخصصي علوم اقتصادي در دانشگاه آزاد ابرکوه


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه گفت: ثبت نام دوره دکتری تخصصی علوم اقتصادی برای اولین بار در استان یزد و تنها در واحد ابرکوه انجام می شود.

دکتر عباس علوی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برای اولین بار جهت دوره دکتری اقدام به پذیرش دانشجو دردو رشته علوم اقتصاد و گرایش اقتصاد اسلامی نموده است.


علوی راد با بیان اینکه رشته علوم اقتصاد در سراسر استان فقط در واحد ابرکوه پذیرای دانشجو می باشد، خاطر نشان کرد: ثبت نام دانشجو در مقطع مذکور از روز 16 آذر ماه از طریق سامانه www.azmoon.org (مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی) آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.


وی در ادامه تصریح کرد: پذیرش دانشجو در رشته های علوم اقتصادی و علوم اقتصاد گرایش اقتصاد اسلامی به دو صورت آزمونی و بدون آزمون (ویژه ممتازین) انجام خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه افزود: این واحد دانشگاهی هم اکنون جهت مقطع کارشناسی ارشد در رشته های حقوق- جزا و جرم شناسی، حقوق-خصوصی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی، اقتصاد- انرژی، مهندسی برق- کنترل و مهندسی عمران- مهندسی سازه نیز دانشجو می پذیرید.


لازم به ذکر است متقاضیان می تواند جهت کسب هر گونه اطلاعات در رابطه با موارد مذکور با شماره های 09133520588 و 03532838000 تماس حاصل نموده و یا به آدرس الکترونیکی www.abarkouhiau.ac.ir مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد