Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه عنوان کرد

جذب هزار و 500 دانش آموز در برنامه های 22 مرکز طرح اوقات فراغت ابرکوه


معاون پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه، از راه اندازی 22 مرکز تابستانی برای اجرای برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، محمدعلی شکیبا معاون پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه در گفتگوبا ایرنا اظهارکرد: این مراکز شامل دارالقران، مجتمع ورزشی شهدای دانش آموز، خانه ریاضیات، کانون های فرهنگی تربیتی و پژوهشسرای دانش آموزی است که بیش از یکهزار و500 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در برنامه های این مراکز شرکت دارند.

وی ادامه داد: در این مراکز تابستانی 120 کلاس قرآنی، فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی تربیتی و ورزشی دایرشده که در آن فعالیت های آموزشی، علمی، تفریحی و مهارتی در زمینه های قرآن و احکام، آموزش ورزش، آموزش کامپیوتر، خط نقاشی، خیاطی، فوتبال، شنا، نجوم، تقویتی ریاضی و زبان خارجی، خوشنویسی و روباتیک برای دانش آموزان ارائه می شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه خاطرنشان کرد: علاوه برراه اندازی این مراکز، طرح هجرت در8 مدرسه این شهرستان برای زیباسازی و فعالیتهای عمرانی آغاز شده است.

شکیبا تصریح کرد: در طرح اوقات فراغت تابستانی که 2 ماه به طول می انجامد، دانش آموزان برترفرهنگی به اردوهای زیارتی ، فرهنگی وتفریحی اعزام می شوند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد