Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در اداره آموزش و پرورش ابرکوه برگزار شد؛

جلسه گروه بهبود كيفيت سواد آموزي شهرستان با حضور مسئولین استانی


جلسه گروه بهبود كيفيت سواد آموزي شهرستان با حضور رئيس اداره سنجش و ارزشيابي سواد آموزي استان در اداره آموزش و پرورش ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، یکی از ضروریات تحقق اهداف نهضت سواد آموزی، کیفیت بخشی به فعالیت های سواد آموزی و ایجاد زمینه بهره وری از فرصت ها و امکانات می باشد که این مهم نیازمند یک نگاه فرا وظیفه ای، جامع و هدفمند جهت تشکیل گروه بهبود کیفیت سواد آموزی در سطح ادارات و بکارگیری اندیشه های ناب و ساماندهی آنها می باشد.
در همین راستا جلسه ی گروه بهبود کیفیت سوادآموزی با حضور، حاضری رئیس اداره سنجش و ارزشیابی سوادآموزی، محمدی کارشناس سنجش و ارزشیابی سوادآموزی اداره کل استان و سایر اعضای این گروه در سالن شهید عادل زاده اداره آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه برگزار شد.
طی این نشست رئیس اداره سنجش و ارزشیابی سوادآموزی مطالبی پیرامون باسواد كردن  اولياي بي سواد و همكاري گروه بهبود كيفيت با واحد سواد آموزي مطرح کرده و پیشنهاداتی جهت شناسایی اولیای بی سواد و جذب آنان در کلاس های سوادآموزی ارائه کرد.
شایان ذکر است در این جلسه مسلم روحی پناه رئیس اداره آموزش و پرورش ابرکوه گزارشی از وضعیت اولیاء بی سواد و چگونگی ریشه کن کردن بی سوادی ارائه نمود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد