Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/

خطای مجلس؛ فاصله گیری با اهداف نظام و انقلاب


امام جمعه ابرکوه در یادداشتی نوشت: آیا به راستی قانونی نشان دادن حقوق های نجومی در نظامی که ولی نعمتش پا برهنگان و کوخ نشینان هستند توسط مجلس شرم آور نیست ؟ آیا مجلس با این مصوبه می تواند مدافع مرفهین بی درد باشد؟

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در یادداتشی با عنوان خطای مجلس، فاصله گیری با اهداف نظام و انقلاب، نوشت:

در آستانه انتخابات ۹۶ اربابان سياست برای حفظ موقعيت خود و يا جلب نظر بخش هايی از جامعه، از شيوه‏ های مختلفی استفاده نمايند كه البته اگر در چارچوب ارزش ها و باورهای مردم باشد، برای گرم كردن تنور انتخابات بسيار مطلوب است؛ اما سؤال اينجاست كه آيا برای جلب نظر اقشاری از جامعه و كسب آراء بيشتر، می ‏توان دست به هر كاری زد و با عوام‏ فريبی، چوب حراج به ارزش ها و آرمان های يك ملت زد؟

آیا به راستی قانونی نشان دادن حقوق های نجومی در نظامی که ولی نعمتش پا برهنگان و کوخ نشینان هستند توسط مجلس شرم آور نیست ؟ آیا مجلس با این مصوبه می تواندمدافع مرفهین بی درد باشد؟

اگر به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام (ره) شاخصه محکمات نظام انقلابی را خود داری از گرایش به اشرافی گری و و دلسوزی بسیار برای طبقات ضعیف می دانند آیا حرکت مجلس هم در همین راستا است؟!

گرچه شورای نگهبان مصوبه مجلس را نپذیرفت، اما فی نفسه این مصوبه توسط مجلس که خود را عصاره ملت می داند شرم آور است که چطور این نمایندگان می خواهند منادی عدالت اجتماعی باشند و فاصله بین فقر و غنا را کم کنند؟!

ابرنیوز

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد