Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه خبر داد؛

دستگيري رمال حرفه اي 52 ساله در ابرکوه + مدارک کشف شده


فرمانده انتظامي ابرکوه از دستگيري فردي که با سوء استفاده از ساده لوحي برخي از شهروندان اقدام به رمالي، فالگيري، دعانويسي و ترويج خرافه گرايي مي کرد، خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد کمالي فرمانده انتظامي شهرستان،‌ در تشريح اين خبر، گفت: در پي دريافت گزارش¬هاي مردمي مبني بر اينکه فردي با سوء استفاده از احساسات شهروندان، اقدام به رمالي و كلاهبرداري کرده است دستگيري وي در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان پس از اطمينان از صحت موضوع ضمن اخذ مجوز قضايي متهم به هويت "ع-ق" 52 ساله را در منزلش دستگيرکردند.

فرمانده انتظامی ابرکوه ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه اين متهم، تعدادي کتب دعانويسي، ورق هاي مسي، تكه پوست حيوانات و همچنين  50 برگ انواع برگه هاي دعا کشف شد.

کمالي ادامه داد: متهم در بازجويي¬هاي خود به فريب شهروندان به بهانه جن گيري، بخت¬گشايي، ازدياد مهر و محبت، طلسم گشايي اعتراف و به محاکم قضايي، معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطرنشان کرد: آنچه موقعيت را براي سوء‌ استفاده چنين افراد شيادي فراهم مي كند ساده لوحي برخي از شهروندان و همچنين خرافه گرايي است.

این مقام مسئول افزود: براي هر مشكل و مسئله اي در زندگي راه حل قانوني، منطقي و عقلاني وجود دارد و دلبستن به روش هايي مانند رمالي و فال بيني راه حل مشکلات نيست بنابراين شهروندان بايد هوشياري بيشتري به خرح دهند و فريب اين افراد كلاهبردار را نخورند.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد