Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/یکی از مخاطبان سرو ابرکوه؛

دولت را از هرگونه حاشیه‌سازی و بحران‌آفرینی بر حذر می‌داریم


برخی از اظهارات و کنایه ها و ... باعث می‌شود که به دولت محترم یادآور شویم از حاشیه‌سازی جدا خودداری نمایند و با حرف‌شنوی و تبعیت کامل از فرامین امام‌خامنه‌ای، کشور را به ساحل نجات برسانند.

به گزارش سرو ابرکوه، یکی از مخاطبان یادداشتی با عنوان «دولت را از هرگونه حاشیه‌سازی و بحران‌آفرینی بر حذر می‌داریم» به سایت سرو ابرکوه ارسال کرد. متن کامل یادداشت بدین شرح است:


دولت یازدهم در این مدت حدوداً دو ساله اقداتی انجام داده که قابل انتقاد بوده و علیرغم ادعای انتقادپذیری، در پذیرش انتقادات و اصلاح امور مورد انتقاد، عملکرد قابل دفاعی نداشته است.


برخلاف سفارشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سایر دلسوزان از مهمترین کارهای دولت، موضوع مذاکرات هسته‌ای است که همه‌‌ی مسایل کشور را هم به آن گره زده‌اند.


طی این مدت دولت با پنهان‌کاری، بسیاری از مردم و ولی‌نعمتان کشور را در بی‌خبری نگه داشته و با اعتماد به دشمن و بی‌حرمتی به مردم و خلاف واقع‌گویی، خواص و آگاهان را دلواپس نموده‌اند.


برخلاف سفارش حضرت امام‌خامنه‌ای مبنی بر در جریان  قرار دادن مردم از آنچه که می‌گذرد دولت هنوز  هم سعی بر پنهان‌کاری دارد.
اینک که با همت رهبر حکیم، افراد دلسوز و آگاه و اقدامات قابل تحسین سیمای جمهوری اسلامی، مردم تا اندازه‌ای در جریان تصمیمات و اقدامات خلاف مصالح ملی دولت قرار گرفته‌اند، سعی در جلوگیری از اقدامات این چنینی گرفته‌اند و متاسفانه مجوز تجمع و راهپیمایی به آنان داده نمی‌شود.


گران کردن بنزین - با اینکه سخنگوی دولت اعلام کرده بود بنزین گران نمی شود-، طرح بحث فرعی حضور خانم‌ها در میادین ورزشی، برخی از اظهارات و کنایه ها و ... باعث می‌شود که به دولت محترم یادآور شویم از حاشیه‌سازی و بحران‌آفرینی جدا خودداری نمایند و با حرف‌شنوی و تبعیت کامل از فرامین نایب حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف امام‌خامنه‌ای مدظله، کشور را به ساحل نجات برسانند.


دولت باید با همدلی و همزبانی با ملت از هرگونه هزینه‌سازی و به مخاطره انداختن مصالح ملی جلوگیری نماید.


ملت تصمیم دولت مبنی بر عدم جواز برای برگزاری تجمعات و راهپیمایی را محترم می‌شمارد ولی امیدوار است کار به جایی نرسد که ناگزیر شود بر اساس وصیت حضرت امام خمینی رحمت‌الله‌علیه راه دیگری را پیش گیرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد