Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


دکتر ابویی مسئولیتش در ستاد انتخاباتی«دکتر جلیلی»در استان یزد را تأیید کرد


در پی خبر انتشار انتصاب حجت الاسلام دکتر محمد رضا ابویی به عنوان رییس ستاد تبلیغات دکتر جلیلی در استان یزد، ابویی وهمچنین یکی از اعضاء ستاد مرکزی دکتر جلیلی در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا این خبر را تایید کرد.

به گزارش سروابرکوه، در پی خبر انتشار انتصاب حجت الاسلام دکتر محمد رضا ابویی به عنوان رییس ستاد تبلیغات دکتر جلیلی در استان یزد، حجت الاسلام دکتر ابویی در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا ضمن تأیید این خبر گفت: از ستاد مرکزی دکتر جلیلی به صورت شفاهی به بنده این مسئولیت ابلاغ شده است که به احتمال زیاد ابلاغ کتبی آن نیز تا امشب در سایت دکتر جلیلی اعلام و حکم این جانب تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انتصاب بنده برای این مسئولیت امر خود شورای مرکزی ستاد انتخایات کل کشور است، هنوز شورای حزب الله استان یزد از آن بی خبر است.

خبرنگار یزد رسا در تماس تلفنی با «الهی»، از اعضاء ستاد مرکزی دکتر جلیلی از صحت و سقم این خبر سئوال کرد ، که نامبرده نیز این خبر را تأیید کرد و گفت : دو گزینه را در استان یزد پیش رو داشتیم ؛ دکتر عاصی و دکتر ابویی . با توجه به عضویت دکتر عاصی در هیأت های دستندر کار انتخابات استان یزد ، قانوناً با مشکل مواجه بودیم ؛ لذا حجت الاسلام دکتر ابویی به عنوان رئیس ستاد تبلیغاتی دکتر سعید جلیلی در استان یزد انتخاب شد که انشاءالله به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد .

لازم به ذکر است سعید جلیلی یکی از ۸ کاندیدای احراز صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

زندگینامه حجت الاسلام دکترمحمد رضا ابویی

حجت الاسلام دکتر محمد رضا ابویی از رزمندگان دفاع مقدس است که پس از کسب مدرک کارشناسی در رشته های "فقه و حقوق" ، "فلسفه و کلام" ، موفق به اخذ مدرک "کارشناسی ارشد الهیات از دانشگاه امام صادق (ع) " شد و به این حد از تحصیل دانش نیز بسنده نکرده و دست از تحصیل بر نداشت و توانست دکترای خود در رشته ی "ادیان اسلام" بگیرد، و تحصیلاتش را تعالی بخشد.

او همچنین "بنیان گذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز" و سکان داری "دانشگاه آزاد اسلامی میبد"، موسس "حوزه ی علمیه خواهران ریحانه الرسول یزد"، مشاور امور روحانیون استاندار و "امام جمعه موقت طبس" را نیز در کارنامه خود دارد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد