Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


رشد 34 درصدی درآمدهای گمرک یزد


مدیرکل گمرک استان یزد از رشد درآمدهای گمرک یزد خبر داد و گفت: درآمدهای وصولی این گمرک در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه در سال پیش از آن 34 درصد رشد داشته است.

به گزارش سرو ابرکوه، مهرداد پیرحیاتی اظهارداشت: درآمدهای وصولی گمرک یزد در سال 1395 با 34 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از  526 میلیارد ریال رسید.

وی ادامه داد: این در حالی است که میزان واردات گمرک یزد در سال گذشته از نظر وزن یک درصد کاهش و از نظر ارزش بدون تغییر بوده است.

مدیرکل گمرک استان یزد با اشاره به رشد چشمگیر درآمدها در سال گذشته، افزود:  گمرک یزد علاوه بر موفقیت در وصول حقوق ورودی در بخش وصول عوارض و سایر درآمدها نیز توفیقات قابل توجهی داشته است و  وصول عوارض برای وزارتخانه ها،سازمان های دولتی و یا سازمان های عمومی غیر دولتی از جمله اقدامات گمرک در حوزه وصول عواید دولت بوده است.

وی تاکید کرد: همچنین عملکرد گمرک یزد در بخش وصول مالیات بر ارزش افزوده کالاهای وارداتی که در ردیف درآمدی سازمان مالیاتی درج می گردد در سال ۹۵ بیش از 144 میلیارد و 871 میلیون ریال بوده است.

وی عمده ترین دلایل افزایش درآمدهای گمرکی در سال ۱۳۹۵ را پیاده سازی و اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در گمرک از طریق سامانه جامع گمرکی وپنجره واحد تجارت فرامرزی ، الکترونیکی شدن تشریفات گمرکی،راه اندازی سامانه شناسه ارزش(TSC)،هوشمندسازی وافزایش نظارت ها و کنترل های گمرکی و تلاش مضاعف کارکنان خدوم و زحمتکش این گمرک ذکر است.

 روابط عمومی گمرک یزد




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد