Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

زندانی کردن معتاد؛ راه ریشه کن کردن اعتیاد نیست


فرماندار ابرکوه: زندانی کردن معتاد؛ اعتیاد را ریشه کن نمی کند. بلکه معضلات دیگری همچون مشکلات روحی و عاطفی، علمی، حقوقی و مالی به وجود خواهد آمد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه، روز گذشته در جمع نمازگزاران مصلای شهدای محراب، در خصوص مشکل اعتیاد اظهار کرد: ملت ما مردمانی هستند که آزادانه در تمام صحنه ها وارد شدند و آگاهانه تشخیص دادند که نظام جمهوری اسلامی چه برکاتی برایشان داشته است.


رسولی افزود: همیشه در مسایل سیاسی در جهان حرف اول را زدند و جز کشورهای پیشرفته بودند. لذا دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد پایه های این نظام را سست کند، فقط می تواند از حوزه فرهنگ و مذهب حمله کند.


وی تصریح کرد: یکی از این راهها که دشمن تمام توان خود را به کار بسته است، اعتیاد جوانان به مواد مخدر و قاچاق کالا می باشد.


فرماندار ابرکوه با اشاره به انجمن ها، کمپ ها و کلینیک های ترک اعتیاد در شهرستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه جوانان از این نقشه دشمنان مطلع و خواستار راه اندازی این مراکز شدند، که بحمدالله کارساز و مفید بودند.


رسولی ضمن تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی برای رفع مشکل اعتیاد، تاکید کرد: زندانی کردن معتاد؛ راه ریشه کن کردن اعتیاد نیست. چرا که این کار، معضلات دیگری همچون مشکلات عاطفی، علمی، حقوقی و مالی نیز همراه خواهد داشت.


وی همچنین با بیان خطرات مواد مخدر صنعتی تصریح کرد: برای عبور از این مشکلات باید همه مردم و دستگاه های مربوطه دست به دست هم داده و با برای مبارزه با آن، تمام توان خود را به کار برند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد