Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با ارسال پیامی؛

شهردار ابرکوه، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، شهردار ابرکوه با ارسال پیامی آغاز فصل تعیم و تربیت را تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردارابرکوه با ارسال پیامی به پایگاه خبری سرو ابرکوه، آغاز فصل تعلیم و تربیت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

با شروع دوباره سال تحصیلی، بهاری دیگر شیرازه بند حیات علم و دانش می شود؛ فضاها و اماکن آموزشی سراسر میهنمان و معابر و کوچه پس کوچه های منتهی به آنهاجان تازه ای می گیرند و رقم زنندگان آینده پر افتخار این سرزمین با شور و شعف زائدالوصفی به شوق دیدار تازه با معلمان و همکلاسی ها و کسب دانش، رهسپار میعادگاه های علم و هنر می شوند.

در این ایام مبارک و به یمن شور و اشتیاق ملت بزرگ ایران اسلامی در ترسیم چشم اندازهای بلند دانش و معنویت و گام گذاشتن برای فتح قله های رفیع علم و فناوری، از دانش آموزان عزیز انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از آموزه های دینی، برای رسیدن به بلندترین مدارج عالی علمی و معنوی و حرکت در مسیر وصول به مراتب متعالی حیات طیبه بکوشند.

اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس را به همه دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته شهرعلم پرورابرکوه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی بود را گرامی می دارم.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 4.5 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد