Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در برنامه رادیویی یزد؛

صدای «در سایه سار شیرکوه» این بار از ابرکوه در استان پیچید+ عکس


دست اندر کاران در برنامه رادیویی «در سایه سار شیرکوه» این هفته میهمان مردم فهیم ابرکوه بودند.

به گزارش سرو ابرکوه، قرعه در سایه سار شیر کوه، این بار به نام ابرکوه افتاد، و تهیه کنندگان این برنامه برای معرفی شهرستان با جمعی از نخبگان، فرهیختگان و اهالی هنر، گفتگو کردند.

محمد جلال اقتصادی گزارشگر این برنامه ضمن گفتگوی رادیویی با چند تن از نخبگان علمی و فرهنگی، خیرین، کار آفرینان و ایثارگران به معرفی ظرفیت های بالای شهرستان ابرکوه پرداخت.

اقتصادی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در رابطه باچگونگی برنامه در سایه سار شیرکوه اظهار کرد: این برنامه معرفی شهرستان های استان یزد از جمله ظرفیت های هر شهرستان، توانمندی ها، نخبگان و فرهیختگان آن، صنایع دستی، ایثارگران، کارآفرینان، هنرمندان و ... را در دستور کار خود دارد.

وی تصریح کرد: آگاهی بخشی و انعکاس پتانسیل های هر شهرستان به نسل امروز در حوزه های مختلف، گردشگری، علمی، اقتصادی، هنری، اجتماعی، فرهنگی و ... از جمله اهداف برنامه مذکور می باشد.

اقتصادی ادامه داد: رسم عاشقی (معرفی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و بیان خاطرات آنان)، گذار هنر (معرفی هنرمندان)، نسیم همدلی (معرفی مددجویان موفق کمیته امداد) از دیگر برنامه هایی است که در رادیوی در سایه سار شیرکوه تهیه می شود.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد