Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

فرهنگ سازی و آموزش؛ اولویت مبارزه با جرائم مواد مخدر است


فرماندار ابرکوه در اولین جلسه شورای هماهنگی پیشگیری از مواد مخدر گفت: نباید از اهمیت فرهنگ سازی و آموزش جوانان از پیشگیری جرائم مواد مخدر غافل بود.

به گزارش سرو ابركوه اولين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال جديد صبح امروز در دفتر فرمانداري تشكيل شد.

سيد نبي رسولي فرماندار ابركوه، ضمن تاكيد بر پيشگيري از جرائم اعتياد در خصوص راهكارهاي مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: از لحاظ  مقاصد  عملی، مراحل   مبارزه  مواد مخدر  به مداخله های  مربوط به « تقاضا » و « توزیع » تقسیم می شود که باید  همه راهبردها  به صورت  یکپارچه در مقابل این فعالیت ها تنظیم شود.

رسولي فرهنگ سازي و آموزش جوانان را براي پيشگيري از اينگونه جرائم مهم دانست و افزود: از طريق مدارس و جلسات در سطح محلات مختلف شهر و روستا و تشكل هاي مردم نهاد به صورت اجتماع محوري و محله محوري از طريق طرح صالحين بسيج، حمايت از خانواده زندانيان جرائم غير عمد و شناسايي افراد غير بومي ساكن در بافت فرسوده شهري مي توان اين فرهنگ سازي را به حد كمال رساند.

در اين جلسه كه اعضاء انجمن معتادان گمنام نيز حضور داشتند از برگزاري همايش معتادان گمنام در روز پنج شنبه مورخ 23/2/95 از ساعت 9 الي 30/12 در محل سالن ورزشي شهيد پوراكبري خبر دادند.

گفتني است شركت در اين همايش براي عموم آزاد مي باشد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد