Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حوادث استان یزد؛

ماکسیما با190کيلومتر سرعت در یزد روانه پارکينگ شد


ماموران پليس راه «يزد- طبس» يکدستگاه خودرو سواري «ماکسیما» را به علت سرعت و سبقت غيرمجاز توقيف و روانه پارکينگ کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، رئيس پليس آگاهي استان، از كشف 2 دستگاه موتورسيكلت غيرمجاز قاچاق به ارزش سیصد میلیون ریال در يزد خبر داد و گفت: در راستاي اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز و برخورد با موتورسيكلت هاي غیر مجاز قاچاق، كارآگاهان اداره مبارزه قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی استان، طي هماهنگي با مقام قضايي از یک انبار در سطح شهر یزد بازرسی کردند.

سرهنگ «عليرضا خالقي» ادامه داد: در اين رابطه 2 دستگاه موتورسيکلت قاچاق «هوندا سي‌آرام» 250 سي‌سي كه درسطح شهر براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي کردند را توقیف کردند.
رئيس پليس آگاهي استان يزد با بیان اینکه ارزش این موتورسیکلت های غیر مجاز قاچاق، سیصد میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف يکدستگاه خودرو پژو  405 سرقتي در اشکذر
ماموران پليس آگاهي شهرستان اشکذر موفق به کشف يکدستگاه خودرو پژو 405 سرقتی در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر در تشريح اين خبر افزود: ماموران گشت پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظی به يکدستگاه سواري پژو 405 که به صورت بلاصاحب رها شده بود مشکوک شدند.
سرهنگ «حسین  ثقفی» افزود: پس از استعلام از سامانه پليس آگاهي مشخص شد جفت پلاک نصب شده بر روي خودرو متعلق به يکدستگاه خودرو سواري پيکان بوده که 5 روز پیش از حوزه کلانتري 11 شهرستان ميبد مورد سرقت واقع شده است.
سرهنگ ثقفي افزود: در بازديد بعمل آمده از خودرو جفت پلاک متعلق به همين خودرو که بصورت ماهرانه اي زير صندلي عقب خودرو جاسازي شده بود کشف و پس از استعلام مشخص شد اين خودرو 7 روز پیش در شهرستان يزد مورد سرقت واقع شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر در خاتمه بيان داشت: خودرو جهت سير مراحل قانوني و قضائي به پارکينگ دلالت و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

سواري ماکسیما با 190 کيلومتر سرعت روانه پارکينگ شد
ماموران پليس راه «يزد- طبس» يکدستگاه خودرو سواري «ماکسیما» را به علت سرعت و سبقت غيرمجاز توقيف و روانه پارکينگ کردند.
رئيس پليس راه استان يزد گفت: ماموران گشت پليس راه يزد - طبس روز گذشته هنگام کنترل تخلفات و کنترل مسير حرکت خودروها در محور اصلي راه، يکدستگاه خودرو سواري ماکسیما را با 190 کيلومتر سرعت متوقف کردند.
مظفري ضمن اشاره به دو تخلف همزمان سبقت و سرعت غیرمجاز اين خودرو تصريح کرد: خودرو به علت تخلفات حادثه ساز روانه پارکينگ و راننده متخلف نيز به مراجع قانوني، معرفي شد.
رئيس پليس راه استان يزد در پايان از شهروندان خواست: ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي سفري خوش و ايمن را براي خود، خانواده و همچنين ديگر شهروندان رقم بزنند.

افزايش بيش از100 درصدي کشف خودرو و موتورسيكلت سرقتي در اشکذر
با اقدامات پيشگيرانه صورت گرفته توسط پليس اشکذر ميزان کشف خودرو و موتورسيكلت سرقتي در اشکذر در ایام نوروز امسال بيش از 100 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.
 سرهنگ «حسن ثقفي» فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر گفت: با اقدامات پيشگيرانه توسط پليس و همكاري خوب مردم ایام نوروز ضمن عدم وقوع هرگونه سرقت وسايل نقليه موتوري و خودرويي ميزان کشف خودرو و موتورسيكلت سرقتي در اشکذر امسال بيش از 100 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.
وي در ادامه به منظور رعايت برخي موارد در زمينه پيشگيري از سرقت موتورسيكلت به شهروندان گفت: درصورت امكان موتورسيكلت خود را در پاركينگ‏هاى عمومى كه داراى مسئول مشخص است پارك كرده و موتورسيكلت خود را به هنگام پارك کردن به تجهيزات ايمنى و بازدارنده مجهز كرده با قفل و زنجير آنرا به شيئى ثابت و محكم وصل كنيد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: از تحويل موتورسيكلت به اشخاص ناشناس حتى براى چند دقيقه كوتاه خوددارى كرده و از خريد موتورسيكلت بصورت قولنامه‏اى مخصوصاً از افراد ناشناس خوددارى نموده و معامله را در دفتر اسناد رسمى به ثبت برسانيد تا در صورت سوء استفاده عواقب قانونى آن متوجه شما نگردد.
سرهنگ ثقفي افزود: در صورت سرقت موتورسيكلت خود چون احتمال استفاده نامشروع و حتى ضد امنيتى از موتورسيكلت مي‏رود، بنابراين سريعا به نزديكترين حوزه يا كلانترى محل مراجعه و مشخصات كامل موتورسيكلت اعم از شماره انتظامي، شماره موتور، شماره بدنه، رنگ، مدل و سيستم آن را برابر اسناد مالكيت اعلام كنيد.
فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر  در پايان خاطر نشان كرد: اعتماد مردم به پليس مهمترين سرمايه پليس است و نيروي انتظامي نيز همواره در كنار مردم و با همكاري آنها در راستاي تحقق امنيت اجتماعي گام بر مي دارد.

کشف 101 کیلو تریاک و حشیش در یزد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 101 کیلو تریاک و حشیش از یکدستگاه کامیون بنز در این استان خبر داد.
سرهنگ «محمدحسین ستوده نیا « رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران مستقر در ایستگاه «شهیدمدنی» یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون «بنز» با محموله خیارسبز، مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
 وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 72 کیلو تریاک و 29 کیلو حشیش که به طرز بسیار ماهرانه ای داخل بطری های نوشابه و در کیسه های خیار سبز جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد افزود: این قاچاقچی این مقدار مواد را از استان های «جنوب شرقی» بارگیری و قصد انتقال به استان «البرز» را داشت که توسط ماموران دستگیر و روانه زندان شد.

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد