Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز؛

مغازه قالی فروشی در ابرکوه طعمه حریق شد + تصاویر


صبح امروز مغازه قالی فروشی در ابرکوه به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

محسن فلاح زاده رئیس آتش نشانی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: صبح امروز ساعت 7:43 گزارش حریق مغازه قالی فروشی واقع در خیابان شهید صدوقی اعلام شد.

وی افزود: با توجه به موقعيت حريق، امکان دسترسي نامناسب، وجود اجناس زياد داخل زير زمين مغازه و خطر توسعه حريق به قسمت هاي ديگر، گازهاي توليد شده از حريق كه امكان انفجار و تخريب و خسارات جاني و مالي را در برداشت؛ بلافاصله كليه نيروهاي خارج از شيفت احضار و جهت پشتيباني بهتر از آتش نشانان بخش بهمن نيز كمك گرفته شد.

فلاح زاده ادامه داد: در اين ميان افراد متفرقه كه به قصد كمك در محل حضور داشتند، به علت عدم آشنايي با حريق مشكلاتي را به وجود آورده بودند كه با مديريت نيروي انتظامي و رياست آتش نشاني كه فرماندهي حريق را بر عهده داشت، اوضاع كاملا كنترل شده و حريق پس از ساعاتي با كمترين خسارت مهار شد.

وی افزود: ضمنا مديريت بحران شهرستان جهت پشتيباني از عمليات، از آتش نشاني هاي سورمق و آباده تقاضاي مساعدت نمود ولي قبل از رسيدن آنها، حريق كاملا مهار شد.

فلاح زاده با بیان اینکه علت حادثه نامعلوم و توسط کارشناسان در دست بررسی است گفت: با وجود وضعيت پس از حريق؛ تا حدودي تشخيص علت سخت خواهد بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: نهايتا حریق ساعت ١٠:٤٥ دقيقه خاتمه يافت ولي جهت اطمئنان و تخليه آب نهايتا ساعت ١١:٣٠ اتش نشانان محل را براي استقرار در ايستگاه آتش نشاني ترك نمودند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (6 Votes)
The average rating is 3.8333333333333335 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد