Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص):

ملت ایران؛ درس داعش را در کردستان پاس کرد


سردار یکتا در جمع فعالان فرهنگی ابرکوه گفت: دشمن به خیال خام خود و برای نابودی ایران اسلامی، داعش را عَلَم کرده است، اما نمی داند که ما داعش را در کردستان، پاس کردیم.

به گزارش سرو ابرکوه، سردار حسین یکتا رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) در جمع مردم شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: وقتی از بالای دکل انقلاب و بر حسب شواهد و بیانات رهبر معظم انقلاب به اوضاع منطقه نگاه می کنیم، واضح است که اردوگاه دشمن به هم ریخته و هر روز خراب تر می شود.


یکتا تصریح کرد: آمریکا 450 سال است که آدم کشی می کند و برای رسیدن به مقاصد خود، هزینه های هنگفتی انجام می دهد، اما امروز فقیهی سیّد و آگاه پیدا شده که تمام محاسباتش را به هم ریخته است. آنها اقدامات زیادی انجام دادند تا انقلاب در مسیر خود پیش نرود، اما نتوانستند، چون سرپنجه های انقلاب تا آن طرف دنیا رسیده است.


رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) افزود: دشمن به خیال خام خود و برای نابودی ایران اسلامی، داعش را عَلَم کرده است اما نمی داند که ما داعش را در کردستان، پاس کردیم، همچنان که امروز دانشجویان ما در دانشگاه ها برای پیشرفت کشور، درس هایشان را پاس می کنند.


وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، اذعان کرد: ایشان با فرمایش خود اسرائیل را در هم پیچیدند، زیرا بیش از اینکه ما یقین کنیم کار اسرائیل تمام است، خودشان به این یقین رسیده اند که کارشان تمام است.


این مقام مسئول عنوان کرد: گاهی اوقات که اوضاع سیاسی و اقتصادی به هم می ریزد، اما ذکر " الا بذکر الله تطمئن القلوب" ما را آرام می کند. در وضعیت کنونی تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده است، لذا باید تلاش کنیم تا زمینه های ظهور حضرت حجت (عج) به سرعت فراهم شود.


یکتا ادامه داد: هدف آمریکا ایجاد دهکده جهانی است و با راه اندازی شبکه های اجتماعی، شبکه های ماهواره ای، تشکیل داعش و ... تمام تلاش خود را انجام می دهد که به آن برسد و دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است.


وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نبرد عزم ها و اراده ها شروع شده است و باید حواسمان باشد چرا که ایشان در رابطه با مسئله بیدرای اسلامی بارها هشدار داده اند. زیرا دشمن به نابودی ما کمر بسته و می داند که هر چه می کشد از جمهوری اسلامی است. به همین دلیل داعش و دیگر تروریست ها را به خط کرده است.


رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) تاکید کرد: حال ما باید منسجم تر از قبل باشیم و وظیفه ما این است که در ابتدا سایت های ایران را تجزیه و تحلیل کنیم. زیرا تمام دنیا برنامه های خود را با موقعیت ایران تنظیم می کنند. بنابراین باید برای مأموریت و جنگ چهره به چهره و نبرد آخر الزمان آماده شویم. شبکه های اجتماعی به سرعت و در طول شبانه روز در حال فعالیت بوده و پاسخگوی کاربران هستند.


یکتا گفت: امروز که انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی است، باید با سرعت بیشتری نسبت به قبل برای رسیدن به اهداف پیش برویم. نباید از حزب الله، افغانستان و ... عقب بمانیم تا دیگران مهر پیروزی را بر جبین خود بزنند.


وی افزود: درحالی که امروز کسانی مثل شهیدان که می گفتند: می رویم تا انتقام سیلی زهرا(س) بگیریم، کم هستند. افراد ایثارگر که به فرمان رهبر انقلاب که اعلام جهاد کرده اند، لبیک بگویند، کجایند؟ معادله باید تغییر کند، کسی به فکر ما نیست.


یکتا ابراز کرد: باید برای استمرار و حفظ این انقلاب، با حرکت های خودجوش تلاش کنیم و اگر لازم است، بسوزیم و بسازیم. باید نگاه مان تنها به دوردست ها و جایی که رهبر فرمودند، باشد. به گفته ایشان باید ابتکار عمل را در دست بگیریم.


وی در پایان گفت: مردم ابرکوه هم باید تلاش کنند تا ابرکوه عقب نماند، این شهر نیازمند اتاق عملیات، وضعیت و کنترل است. چرا که استارت ابتکار عمل می تواند از ابرکوه زده شود.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد