Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

نام سال، تابلویی شفاف برای کارگزاران حکومت و مردم


رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در جمع کارکنان این اداره گفت: نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب تابلویی روشن و شفاف و نقشه راهی برای همه کارگزاران، مسئولان و دست اندرکاران و مردم است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام مجید جعفرپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان اداره مذکور، در رابطه با نامگذاری سال 94 به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب همچون تابلویی روشن و شفاف و نقشه راهی برای همه کارگزاران، مسئولان و دست اندرکاران و مردم است.

جعفرپور تصریح کرد: این نامگذاری و شعارهای هر سال باید به خوبی تبیین شده و مورد فهم همگان قرار گیرد؛ اگر نامگذاری ها که با درایت و آگاهی از سوی رهبر معظم انقلاب(حفظ الله) برگزیده شده است در دستور کار مسئولین قرار گرفته و از سوی مردم به طور مطلوب اجرایی گردد یقینا بسیاری از مشکلات موجود در جامعه مرتفع خواهد گردید.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک با همکاری‌ دو سویه و صمیمانه ملت و دولت همه‌ ی آن چیزی که ممکن است امروز جزء آرزوها باشد، به تحقق می پیوندد و دست‌یافتنی می شود؛ لذا در این راستا  هر چه تعامل دولت و ملت بیشتر باشد، برنامه ها و اهداف در راستای تداوم حکومت جمهوری اسلامی و استقلال ایران به بهترین شکل انجام می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تأکید داشت: اگر دولت بخواهد به شعارها و اهدافش جامه عمل بپوشاند، باید توجهش به مردم باشد و مردم اگر بخواهند مشکلات خود و نظام و کشور را حل کنند باید دولت منتخب، قانونی و خدمتگزار خود را کمک کنند و در همه شرایط یار و یاور او باشند.

جعفر پوردر پایان ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله شعار امسال در عمل تحقق پیدا کرده و هم ملت عزیز، بزرگ و بصیر ایران، با تحمل سختی ها و مشکلات ناشی از نقشه های شوم دشمن و همچنین دولت خدمتگزار با تحمل نقدهای به‌حق مردم، نخبگان و دلسوزان بتوانند آثار و نتایج تحقق این شعار را ببینند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد