Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


وقتی فتنه گران، ولایت مدار می شوند!


خیانت های ریز و درشت برخی از سردمداران اصلاحات و زیر دستانشان به ملت و کشور این روزها بر هیچ کس پوشیده نیست تا جایی که حتی چهره هایی مثل صادق خرازی و برخی دیگر از خود اصلاحات چی ها، چند صباحی است که دست به افشاگری در مورد خیانت های اصلاح طلبان می زنند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از انقلاب نیوز؛ محمدرضا عارف در دیدار دبیرکل و اعضای شورای مرکزی "حزب اتحاد ملت" که می توان این حزب و اعضای آن را ادامه حزب منحله مشارکت دانست، اخیراً به دفاع از چهره های تندرو اصلاح طلبان که بزرگترین خیانت ها را به ملت ایران کرده اند پرداخته است.

وی که ریاست بنیاد امید ایرانیان را بر عهده دارد در صحبت های خود اصلاح‌طلبان را وفادارترین افراد به انقلاب اسلامی ایران دانسته و گفته است: کسانی که به برکت انقلاب اسلامی صاحب تریبونی شده‌اند با چه جسارتی به خود اجازه می‌دهند اصلاح‌طلبان را فتنه‌گر و ضد ولایت فقیه معرفی کنند؟ عده‎ای که این اتهامات را به اصلاح‌طلبان می‌زنند کاش جسارت این را هم داشتند که بگویند در زمان پیروزی انقلاب چه می‌کردند!



عارف همچنین در دیدار دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با تبریک آغاز فعالیت این تشکل سیاسی، بر ضرورت تقویت انسجام بخشی در مجموعه اصلاح‌طلبان تاکید کرده و بیان داشته است: شکل‌گیری احزاب مختلف در دوران جدید به خصوص بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری نوید بخش نشاط سیاسی در کشور است و وظیفه همه فعالان سیاسی است که در حفظ این فضا و ارتقای آن تلاش و فعالیت‌های خود را در قالب تشکل‌های شناسنامه‌دار و رسمی ساماندهی کنند.


وی حضور حزب اتحاد ملت را به عنوان یک ظرفیت موثر در مجموعه اصلاح‌طلبان دانست و ادامه داد: مطمئنا تاسیس یک تشکل سیاسی به روند توسعه سیاسی در کشور کمک می‌کند و نباید تصور شود تشکیل یک حزب باعث کمرنگ شدن احزاب دیگر می‌شود چرا که در فضای رقابتی علاوه بر افزایش نشاط سیاسی به تقویت تحزب در کشور نیز کمک می‌شود.

 

عارف در بخش دیگری از سخنان خود به وفاداری اصلاح‌طلبان به انقلاب اسلامی و راه و خط رهبر فقید انقلاب اشاره کرده و گفته: در صف اول مبارزات در رژیم گذشته افرادی حضور داشتند که امروز با هویت اصلاح‌طلبی شناخته می‌شوند، بعد از انقلاب اسلامی هم در راه و خط امام خمینی(ره) بودند و در هشت سال دفاع مقدس هم حضور موثری در جبهه داشتند و جزو  ولایتمدارترین افراد هم محسوب می‌شوند(! )حال کسانی که به برکت انقلاب اسلامی صاحب تریبونی شده‌اند با چه جسارتی به خود اجازه می‌دهند اصلاح‌طلبان را فتنه‌گر و ضد ولایت فقیه معرفی کنند؟ عده‎ای که این اتهامات را به اصلاح‌طلبان می‌زنند کاش جسارت این را هم داشتند که بگویند در زمان پیروزی انقلاب چه می‌کردند....

 

دفاع عارف از برخی چهره های تندرو اصلاح طلبان که خیانت های پنهان و آشکار فراوانی را به ملت و کشور و امام و رهبری کرده اند در حالی است که در بارها فتنه به کشور تحمیل کرده اند و در جریان فتنه 88 هم برخی از اصلاح طلبان خائن قصد براندازی نظام را داشتند که با هوشیاری مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب تیرشان به سنگ خورد و اینک این سوال مطرح است که با چه منطقی وی به دفاع تمام قد از اصلاح طلبان که سابقه خیانت به ملت و کشور را دارند می پردازد و از آن سو به رسانه های ارزشی و چهره های انقلابی که اصلاح طلبان تندرو را فتنه گر میخوانند، می تازد!

 

صدالبته ما هم اعتقاد نداریم که همه اصلاح طلبان فتنه گر و خائن هستند اما به واقع بسیاری از سران و مدعیان آن ها چه در فتنه 88 و چه در دوران قبل و بعد آن با حرف ها و رفتارهای خود نشان دادند که گرچه در سخن همیشه دم از امام (ره) می زنند و این روزها هم از ولی فقیه اما عمل و رفتارشان مغایر با آن چیزی است که بر زبان می رانند!

 

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد