Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جشنواره سراسری نماز و نیایش بهبهان؛

کسب جایزه دوم نثر ادبی توسط کانون "پروین" ابرکوه


در جشنواره سراسری نماز و نیایش در شهرستان بهبهان، سکینه سلمانی نژاد مسئول کانون ادبی پروین ابرکوه، جایزه دوم بخش نثر ادبی را به خود اختصاص داد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

.

به گزارش سروابرکوه، در پی برگزاری جشنواره سراسری نماز و نیایش در شهرستان بهبهان، سکینه سلمانی نژاد مسئول کانون ادبی پروین مهردشت  از توابع ابرکوه، جایزه دوم بخش نثر ادبی را به خود اختصاص داد.

 مسئول کانون ادبی "پروین"  گفت: جشنواره های‌ ادبی می توانند موجبات رشد و بالندگی شعر و ادبیات ایرانی اسلامی را فراهم آورده و امکان تشویق، ترغیب و دلگرمی شاعران و امکان ایجاد و ارتباط و تعامل بین آنان را فراهم کنند.

به گفته مسئول کانون ادبی مهردشت؛ شرکت در جشنواره های موضوعی مانند جشنواره "نماز و نیایش" می تواند بهانه به دست دهد تا خود را به اهداف آن جشنواره نزدیک تر کرده و زمینه بروز آثار آن که همانا نیایش به درگاه ایزدی است را در خود فراهم آوریم.

قابل ذکر است کانون ادبی "پروین" در تاریخ 17 تیرماه 91 شروع به کار کرده و در حال حاضر 28 عضو دارد. این کانون درکنگره ها وهمایش ها ازجمله جشنواره نماز، سوگواره ی عاشورایی، سرزمین محبوب من، کنگره انتظار، کنگره ی ولایت ، کنگره ی دفاع مقدس، جشنواره ی کار و تلاش حائز رتبه های بسیارخوبی شده اند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد