Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در واکنش به کشتار بیرحمانه در نیجریه:

کشورهای اسلامی باید در مقابل جنایات نیجریه موضع گیری جدی داشته باشند


امام جمعه ابرکوه در واکنش به کشتار بیرحمانه در نیجریه و ابراز تأسف از سکوت مجامع بین المللی، با تاکید بر ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و مجازات عناصر خودسر نظامی گفت: کشورهای اسلامی، در مقابل این کشتار موضع‌گیری جدی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: این حوادث ناگوار بر علیه شیعیان در کشورهای مختلف اسلامی و حمله اخیر به شیعیان نیجریه، به خصوص دبیرکل جامعه اسلامی آن کشور شیخ ابراهیم زکزاکی از جمله اقدامات ددمنشانه استکبار جهانی می باشد.


حسینی با اشاره به حوادث نیجریه که منجر به شهادت تعداد زیادی شیعیان مظلوم شده است، افزود: حمله به علما و منازل آنان، جسارت و توهین به مقدسات و اماکن مقدسۀ دینی، محکوم بوده و بایستی حرمت علما و برزگان دینی حفظ و از اماکن مقدس دینی پاسداری شود.


امام جمعه تصریح کرد: این جنایات اسلام هراسی، به ویژه شیعه هراسی و توهین به مقدسات آنان در اقصی نقاط جهان که هر روز شاهد آن هستیم، به منظور تضعیف قدرت اسلام و ایجاد چهره‌ای خشن و ترسناک از مسلمانان در افکار عمومی، می باشد.


وی با محکوم کردن جنایات و کشتار بی رحمانه مسلمانان نیجریه، گفت: این گونه اقدامات خصمانه با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی، توسط مزدوران آنان علیه اسلام و مسلمان استفاده می شود. همیشه دستان پنهان و پلید آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و رژیم کودک کش آل سعود، در این حملات و جنایات به وضوح نمایان بوده است.


حسینی ضمن ابراز تأسف از سکوت مجامع بین المللی، بر ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و لزوم مجازات عناصر خودسر نظامی تاکید کرد و گفت: باید هر چه زودتر شیخ زکزاکی و دیگر آسیب دیدگان مداوا شوند و کشورهای اسلامی، باید در مقابل این کشتار موضع‌گیری جدی داشته باشیم.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد