Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه:

یوم الله 22 بهمن بدون 12 فروردین ناقص و نیمه تمام بود


فرماندار ابرکوه: اگر چه روز به یاد ماندنی 22 بهمن در تاریخ ایران، جرقه ی یک تحول مهم زده شد ولی یوم الله 12 فروردین تکمیل کننده و کارساز آن بود و در غیر این صورت انقلاب ناقص و نیمه تمام می ماند.



سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه ضمن تبریک یوم الله 22 فروردین در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در خاورمیانه و جهان داشته اما مهمترین و اصلی ترین این دستاوردها، ایجاد نظام جمهوری اسلامی است. دوازدهم فروردین ماه حقیقتا یوم الله و روزی است که بایستی در آن پیوسته از این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تجلیل شود.
رسولی اضافه کرد: اگر غیر از این اتفاق می افتاد، هرگز نمی توانستیم آرمان ها و اهداف خود را در درون کشور خود و حتی در جهان به ثمر برسانیم و همه مبارزات و نقش آفرینی ها که بر پایه انقلاب اسلامی شکل گرفته است یا به وجود نمی آمد و یا بی هدف و بی معنا بود.
فرماندار ابرکوه عنوان کرد: با استقرار نظام الهی بود که تلاش ها و مبارزات گذشته ارزش واقعی یافت و رفتارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... معنی و ارزش پیدا کرد و فقط و فقط در ذیل این پرچم است که کارها ارزش معنوی دارد.
وی گفت: با نظام جمهوری اسلامی خداوند متعال لطف و عنایات خاص خود را شامل حال ما کرد و با روشنگری های حضرت امام خمینی (ره) حکومت در ایران بر اساس آموزه های دینی شکل گرفت و تعالیم حیات بخش آن در لایه های مختلف زندگی مردم رشد کرد.
رسولی تاکید کرد: انقلاب ایران که یک تحول بزرگ و باور نکردنی بود اگر به جمهوری اسلامی ختم نمی شد، ارزشی نداشت. اتفاقی که در 12 فروردین افتاد باعث قانونی شدن، حقانیت، مشروعیت و شأنیت یافتن نظام شد.
فرماندار شهرستان تصریح کرد: اگر چه روز به یاد ماندنی 22 بهمن در تاریخ ایران، جرقه ی یک تحول مهم زده شد ولی یوم الله 12 فروردین تکمیل کننده و کارساز آن بود و در غیر این صورت انقلاب ناقص و نیمه تمام می ماند. لذا اهمیت یوم الله 12 فروردین 58 کمتر از یوم الله 22 بهمن 57 نیست.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد