Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد:

10 هزار نفر کشاورزان و روستاییان ابرکوه مشمول بیمه روستایی اند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد گفت: دو هزار و 604 نفر در شهرستان ابرکوه زیر پوشش بیمه روستاییان هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان یزد در حاشیه دیدار با فرماندار ابرکوه اظهار کرد: در شهرستان ابرکوه 10 هزار نفر از کشاورزان و روستاییان مشمول بیمه روستایی هستند.


وی بابیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان با هدف پوشش بیمه ای در مناطق روستایی و عشایری تأسیس شده است افزود: این صندوق توانسته است در عمر 10 ساله خود خانوارهای روستایی را که سرپرست شان بدلیل فوت از دست رفته اند یا بدلیل از کار افتادگی، توان کار و تأمین معیشت را ندارد از مزایای مستمری برخوردار کند.


ابراهیمی خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم پیشنهادی در آئین نامه اجرایی بسته تعهداتی است که در قالب تعهدات کوتاه مدت مثل بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه عائله مندی، کمک هزینه بارداری و غیره ارائه کند.


وی از بخشداران ابرکوه، بهمن، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها و همچنین مسئولان جهاد کشاورزی خواست؛ روستاییان که تا کنون اقدام به نام نویسی و بیمه کردن خود نکرده اند تشویق کنند تا با مراجعه به کارگزاری های صندوق اقدام کنند.


ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.


ایرنا




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد