Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

12 فروردین روز استقرار «جمهوری اسلامی ایران» قدرتمندترین حاکمیت جهان بود


امام جمعه ابرکوه گفت: 12 فروردین روزی بود که «جمهوری اسلامی ایران» به عنوان قدرتمندترین حاکمیت سیاسی و تأثیرگذار در جهان، شکل گرفت.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خصوص 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: دوازده فروردین سال 58 سالروز استقرار نظام ارزشی جمهوری اسلامی ایران و فرجام انقلاب است، که در حقیقت پدیده ای نوظهور برای جهانیان بود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: شجره طیبه انقلاب اسلامی به برکت باغبان آن حضرت امام خمینی (ره) کاشته شد و استقرار یافت و امروز به عنوان قدرتمندترین حاکمیت سیاسی و تأثیرگذار در عرصه های جهانی مطرح است.

وی خاطر نشان کرد: 12 فروردین روز به ثمر نشستن خون صدها هزار شهید و ایثارگر بود، که پس از رفراندوم بی نظیر ملی و پس از قرنها جدایی دین از سیاست؛ نود و هشت و دو دهم درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و سایه حاکمیت شاهان ستمگر بر این مملکت، با اعلام رسمی بنیانگذار انقلاب برچیده شد.

امام جمعه ابرکوه گفت: 12 فروردین روزی که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) کنگره قصرهای 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جایگزین آن شد.

حسینی بیان کرد: دوازده فروردین روز بزرگی است زیرا در آن روز ساختار نظام جدید سیاسی اجتماعی به عنوان حاکمیت جمهوری اسلامی شکل گرفت و استقرار یافت.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد