Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر حوزه علمیه خواهران ابرکوه:

13 آبان؛ جوانان امروز سیلی محکم‌تر از سال 58 به آمریکا خواهند زد


مدیر حوزه علمیه کوثر ابرکوه گفت: فردا نسل چهارم انقلاب با حضوری حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان ماه، سیلی محکم‌تری به‌صورت تهدیدهای آمریکا خواهد نواخت.

الهام محمدخانی مدیر حوزه علمیه خواهران ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد :  سیزده آبان سال 58 و سالروز تسخیر سفارت آمریکا را یکی از مهم‌ترین رویدادها تاریخ مبارزات ملت ایران بر ضد استعمار بیان کرد.

محمدخانی افزود : این واقعه نمادی از استعمارستیزی ملت ایران و نفی سلطه قدرت‌های استکباری بود، که تا به امروز ابعاد گسترده‌ای یافته است و به همین دلیل امام خمینی (ره) آن را «انقلاب دوم» نامیدند.

این مقام مسئول، با تأکید بر عمل به توصیه‌های امروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر «لزوم هوشیاری مقابل لبخند دروغین دشمن»، «ترویج و تبیین نظریه مقاومت» و «احساس مسئولیت در قبال موضوع پیشرفت کشور»، را پشتوانه خلل‌ناپذیر آینده ملت ایران، برای نیل به قله‌های ممتاز در تعاملات جهانی عنوان کرد.

وی، ضمن دعوت از آحاد مردم جهت حضوری باشکوه در راهپیمایی فردا، بیان کرد : همچنان‌که دانشجویان در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سیلی سختی بر پیکره این ابرقدرت زدند، فردا نیز نسل چهارم انقلاب پرشورتر از نسل اول و با حضوری پرشور؛ خط بطلان بر تمامی عربده‌های شیطان بزرگ خواهد کشید.

مدیر حوزه علمیه کوثر ابرکوه تصریح کرد : فردا نسل چهارم انقلاب با حضوری حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان ماه؛ سیلی محکم‌تری به‌صورت تهدیدهای آمریکا خواهند نواخت.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد