Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


17 ساعت، تلاش امدادگران یزدی برای نجات حادثه ديدگان ريزش ساختمان +تصاویر


معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان يزد از امدادرساني امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان يزد به حادثه ديدگان ريزش ساختمان در خيابان كاشاني يزد بمدت ١٧ ساعت خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، سيد جواد ميرحسيني معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان يزد اظهار داشت : صبح ديروز بنا به گزارش و اعلام آتش نشاني به مركز eoc هلال احمر استان يزد به حادثه ريزش ساختمان در خيابان كاشاني درخواست نيرو كمكي و امدادرساني نيروهاي هلال احمر شدند كه نجاتگران هلال احمر پس از اعلام حادثه به محل اعزام شدند .

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان يزد گفت : پس از حضور در محل حادثه  سه تيم  آوار ، یک تیم زنده یاب  ، یک تیم آنست و یک تیم ارزیاب تقسيم بندی تا بازدهي بالاتري جهت امدادرساني داشته باشد كه نجاتگران همراه با كمك نيروهاي ديكر امدادي آتش نشاني مشغول به آواربرداري و جستجو و نجات فرد زير آوار شدند .

ميرحسيني در ادامه عنوان كرد: همچنين تيم آنست (سگ هاي جستجو و نجات ) هلال احمر با يك سگ از صبح حادثه در محل حضور و با حضور چندين وعده در محل ريزش آوار محل فرد زيرآوار را تشخيص تا عوامل امدادي آن منطقه را آوار برداري كنند .

وي بيان داشت : پس از ١٧ ساعت عمليات بي وقفه نجاتگران هلال احمر و نيروهاي امدادي آتش نشاني فرد محبوس شده در زير آوار بيرون آورده شد كه متاسفانه فوت شده بود .

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان يزد گفت : اين حادثه10 نفرحادثه  دیده در پي داشت كه سه نَفَر مصدوم  و يك نَفَر بر اثر ريزش ساختمان و حجم انبوه آوار بر روي وي متاسفانه فوت نمودند.

لازم به ذکر است دستگاههای اجرایی اعم از هلال احمر ، آتش نشانی ، اورژانس، نیروی انتظامی ، شهرداری ، اداره برق و مدیریت بحران نیز حضور داشتند .
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد