Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه:

4 مرکز نیکوکاری محله در ابرکوه راه اندازی می شود


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه: با توجه به بُعد جمعیت بعضی مناطق، 4 مرکز نیکوکاری دیگر در اسفندار، فراغه، مریم آباد و نبادان ایجاد کنیم.

به گزارش سرو ابرکوه، سید جلال حسینی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه، در جلسه هیئت عامل مرکز نیکوکاری محله مصلی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تشکر از زحمات عوامل و دست اندرکاران این مراکز از عهده بنده خارج می باشد و پاداش آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.


حسینی ادامه داد: تا کنون تعداد 900 مرکز نیکوکاری محله در کل کشور راه اندازی شده است که تا پایان سال این تعداد باید به دو هزار و 500 مرکز افزایش یابد.


وی تصریح کرد: در حال حاضر سه مرکز فعال در ابرکوه فعال وجود دارند که مورد رضایت عموم می باشند. هدف ما این است که با توجه به بُعد جمعیت بعضی مناطق، 4 مرکز نیکوکاری دیگر در 4 محله شهر، همچون اسفندار، فراغه، مریم آباد و نبادان ایجاد کنیم.


حسینی جذب خیرین نیکوکار ابرکوهی که در شهرهای مختلف ساکن هستند، را یکی از راهکارهای فعال کردن این مراکز دانست و گفت: ارتباط اجتماعی بالا رمز موفقیت اجرای برنامه های مرکز نیکوکاری محلات می باشد. 


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه تاکید کرد: برای فعال تر شدن این مراکز در شهرستان باید تلاش کرد تا خیرین نیکوکار ابرکوهی که در شهرهای مختلف ساکن هستند، جذب این مراکز شوند.


در ادامه علی محمد امیدواری مسئول مرکز نیکوکاری محله مصلی در بیان گزارشی از عملکرد این مجموعه اظهار کرد: این مرکز 200 خانواده مددجو تحت پوشش دارد، که تعداد 385 نیکوکار، حامی و امداد یار آنها را حمایت می کنند.


امیدواری تهیه جهیزیه، برگزاری جشن عاطفه ها و نیکوکاری، دریافت نذورات و قربانی، اطعام فقرا و ... را از جمله خدمات مرکز نیکوکاری مصلی به مددجویان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته مبلغی بالغ بر 780 میلیون ریال در حمایت از مددجویان جمع آوری شده که از این مبلغ 610 میلیون ریال آن به صورت غیر نقدی و مابقی نقدی بوده است.


در خاتمه سعید برزگر یکی از نیکوکاران مرکز مصلی گفت: در نظر داریم افرادی را که تا کنون به پابوس امام رضا (ع) مشرف نشده و یا بیش از چندین سال است که به این سفر زیارتی نرفته اند و از سوی این مجموعه معرفی می شوند، را همزمان با اربعین امسال به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام کنیم.


برزگر همچنین افزود: یکی دیگر از برنامه های مرکز نیکوکاری مصلی این است که در ایام ماه مبارک رمضان شیرینی (زولبیا و بامیه) بین مددجویان خود پخش کند.


گفتنی است در پایان جمع حاضر نسبت به دیوار مهربانی در ابرکوه، انتقاد و پیشنهاد کردند: اگر مسئولان مربوطه تدبیری در جهت بهبود این موضوع بیاندیشند، بهتر است. چرا که وضعیت این دیوار در شأن ابرکوه که یک شهر تاریخی و توریستی می باشد، نیست.


حاضرین بیان کردند: دلیل دیگر اینکه نیازمندان شهر که با سیلی صورت خود را سرخ می کنند، از روی حُجب و حیایی که دارند، از دیوار مهربانی نیازهای خود را برآورده نمی کنند و بیشتر لباس های آن بی مصرف می ماند.  


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد