Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

اخبار کوتاه انتظامی استان یزد:

44 معتاد و مواد فروش دستگیر شدند/سارق منزل و احشام در تفت دستگیر شد


فرمانده انتظامي شهرستان یزد از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 44 معتاد و موادفروش در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، رئیس پلیس آگاهی استان از توقیف یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" و کشف 113 راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین رضایی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محورهای خروجی یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" را که از جنوب شرق کشور عازم "البرز" بود متوقف کردند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی،113 راس دام(گوسفند) قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی را کشف و دو متهم را نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله دام­های قاچاق را یک میلیارد و 50 میلیون ریال بیان کرد و گفت: دام­های کشف شده به قرنطینه اداره دامپزشکی استان یزد تحویل داده شد.

وی در پایان یادآور شد: قاچاقچیان این دام­ها را بدون مجوز دامپزشکی از جنوب شرق کشور بارگیری کرده بودند که با تلاش ماموران پلیس، محموله دام قاچاق کشف شد.

دستگیری سارق منزل و احشام در تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری سارق منزل و احشام توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "احمدغلامزاده" فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، سارق حرفه ای را که دست به سرقت منازل و احشام در روستای طزرجان زده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم به سرقت 6 راس دام و همچنین سرقت از منازل مسکونی در روستای "طزرجان" اعتراف و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: پلیس شهرستان تفت با تبهکارانی که بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را سلب نمایند به شدت برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح پاکسازي در یزد/ دستگیری 44 معتاد و موادفروش

فرمانده انتظامي شهرستان یزد از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 44 معتاد و موادفروش در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "منوچهر نصیری" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت محله محور، طرح تشديد مقابله با معتادان پرخطر و توزيع كنندگان موادمخدر در شهرستان طي هفته گذشته به اجرا در آمد.

منوچهر نصیری ادامه داد: ماموران اين فرماندهي در اجرای اين ماموريت موفق شدند 44 معتاد را با موادمخدر در سطح شهر یزد دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان یزد ضمن تقدير و تشکر از تلاش‌ هاي شبانه ‌روزي کارکنان انتظامي گفت: مردم بدانند ماموران انتظامي شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکني برخورد خواهند کرد و اين امر مستلزم تقويت تعاملات درون و برون سازماني پليس با مردم و ديگر ادارات تاثير گذار در تامين نظم و امنيت است.

کشف 73 هزار نخ سیگار قاچاق از یک مغازه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 73 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضامزیدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر گفت: ماموران پلیس این استان از خبری در خصوص فعالیت یکی از فروشندگان کالای دخانی در رابطه با وارد کردن سیگارهای خارجی قاچاق از شرق کشور به شهر یزد مطلع شدند.

وی، افزود: ماموران پلیس ضمن انجام تحقیقات لازم فعالیت متهم را زیر نظر گرفته و پس از هماهنگی با مقامات قضائی، مغازه وی را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ مزیدی گفت: در بازرسی انجام شده 73هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در مارک­های مختلف کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قانونی، خاطرنشان کرد: محموله سیگارهای کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.

توقيف سواري پروتون با بیش از 35 ميليون ريال خلافي در اشکذر

سواري پروتون با 35 ميليون 950 هزار ريال خلافي در شهرستان اشکذر توقيف شد.

 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرگرد "مهدي گل محمدي" جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان اشکذر در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان اشکذر در اجراي طرح ترافيكي و كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودروي سواري پروتون متخلف را به علت ارتکاب تخلف حادثه متوقف و مورد اعمال قانون قرار دادند .

وي تصريح کرد: با بررسي مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجرائيات پليس راهور مشخص شد كه اين خودرو داراي چندين فقره تخلف و 35 ميليون 950 هزار ريال خلافي پرداخت نشده است.

گل محمدي در پايان گفت: ماموران با دريافت اين اطلاعات ضمن اعمال قانون راننده متخلف،برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي، خودروي وي را به پارکينگ منتقل کردند .

انتهای پیام/

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد