Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاد حوزه و دانشگاه:

9دی، روزی که برای دوست و دشمن عبرت ساز شد


استاد حوزه و دانشگاه در همایش بصیرت دینی در امامزاده احمد(ع) ابرکوه گفت: روز 9دی، روزی است که برای دوست و دشمن عبرت ساز شد و دشمن فهمید با چه نظام و مردمی سروکار دارد.

به گزارش سروابرکوه، در سالروز خلق حماسه 9دی، ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با همکاری اداره اوقاف شهرستان اقدام به برگزاری همایش وقف، قرآن، ولایت و بصیرت دینی در امامزاده احمد(ع) کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جماعت مسجد کوثر اظهار داشت: روز 9دی، روزی است که برای دوست و دشمن عبرت ساز شد. دشمن فهمید با چه نظام و مردمی سروکار دارد.

حجت الاسلام محمدی عدم ولایت پذیری عملی برخی خواص نظام، عبور از قانون و آیین نامه های انتخاباتی، فریب خوردن از تبلیغات روانی بیانگان از طریق شبکه های ماهواره ای علل مهم شکل گیری فتنه 88 دانست.

محمدی افزود: امروزه یکی از  اهداف دشمن، شکست دادن ایران در جنگ نرم است و سلاح آنها در این زمنیه استفاده از شایعات در تبلیغات رسانه ای است. ایجاد شایعه از عوامل اصلی فتنه 88 بود که فتنه گران  با شعار دروغین "تقلب" و هدف حذف اسلاميت نظام و ولايت فقيه وارد صحنه شدند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: این ساده اندیشی است که دشمن تصور کند ملت ایران به ظواهر بسنده کرده و از تهدید ها و تحریم ها هراس دارند و دائما تکرار می کنند که "همه گزینه ها روی میز است" و باید تا به حال فهمیده باشند که نظام ما یک نظام عادی نیست که با این تحریم ها به عقب برگردد. دشمنان 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند و نتوانستند یک وجب از خاک ما را بگیرند.

محمدی در پایان گفت: عوامل خلق حماسه 9 دی آگاهی بخشی و ترسیم بصیرت واقعی توسط مقام معظم رهبری(مدظله)، ولایت پذیری مردم، تعلقات و باورهای دینی و اعتقاد عملی به ائمه اطهار و اصل ولایت مطلقه فقیه، مدیریت صحیح و مدبرانه رهبری بود. آنچه مهم است این است که امروز روز بصیرت و لبیک به ولایت است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد