Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه:

9 دی 88، زمستان سال و بهار انقلاب بود


شهردار ابرکوه در پیامی فرا رسیدن حماسه نهم و پانزدهم دی ماه سالروز ورود مقام معظم رهبری به ابرکوه را به شهروندان تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، مهندس حسین حاتمی طی پیامی گفت: حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد.


حاتمی افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.


وی خاطر نشان کرد: روز نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار شد. در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.


حاتمی گفت: این ایام که در آن مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم به جهانیان اعلام شد و سالروز ورود مقام معظم رهبری به ابرکوه در 15 دی ماه 1386 را به همه شهروندان عزیز تبریک می گویم و امید است با اتحاد و همدلی، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر میهن اسلامی مان باشیم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد