Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس مسائل سیاسی استان:

«آشتی ملی» با «سرمایه‌های‌اسرائیل»، معنایی ندارد/ضرورت مرزبندی مشخص با فتنه‌گران


کارشناس برجسته سیاسی استان با اشاره به سوابق خائنانه فتنه گران در حوادث سال 88 تاکید کرد: آیا با کسانی که رئیس جمهور اسرائیل سرمایه‌های اسرائیل می‌داند می‌توان آشتی کرد؟

به گزارش سرو ابرکوه، کارشناس مسائل سیاسی استان در مصاحبه با عصر سیاست، با اشاره به برخی اظهار نظر‌ها در خصوص ضرورت نهضت مذاکره ملی در داخل(آشتی ملی) گفت: وحدت ملی و ایجاد وفاق عمومی و ترویج فرهنگ برادری در جامعه و در بین ملل و مسلمین جهان یکی از ارزش‌های و آرمان‌های نظام اسلامی است.

غلامحسین دشتی اظهار داشت: این تفاهم، برادری و به اصطلاح آشتی ملی مهم است اما در راستای تحقق آن بایستی مرزبندی صورت بگیرد بین جریان‌ها معاند و کسانی که به نظام و مردم ظلم کرده و با دشمنان کشور و ملت هم قسم شده اند.

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری یزد در ادامه با تاکید بر ضرورت مرزبندی دقیق با فتنه‌گران و کسانی که اصل نظام را قبول ندارند بیان داشت: ضرورت داشتن مرزبندی مشخص با افراد زاویه‌دار با نظام و انقلاب در فرهنگ دینی و سیره سیاسی امام راحل نیز به وضوح آشکار بود و ایشان هیچ کجا با خائنین به ملت مدارا و آشتی نداشتند.

فعال سیاسی استان یزد تصریح کرد: کسانی که دنباله‌رو منافع دشمن هستند و در همین راستا مردم و نظام را فدای امیال شخصی خود کرده اند هیچ جایگاهی در بین ملت نخواهند داشت و این رویه را ملت‌های دیگر نیز در برابر خائنان دارند.

دشتی با اشاره به اظهار نظر یکی از فعالین سیاسی اصلاح طلب در ضرورت آشتی ملی عنوان کرد: کسی برای خائنین وظالمان ه ملت و نظام فرش قرمز پهن نخواهد کرد زیرا این‌ها همان افرادی بودند که در جریان فتنه 88 پیوند راهبردی با دشمن بسته بئودند و اهداف آن‌ها را در کشور پیاده‌سازی می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به سوابق خائنانه فتنه گران در حوادث سال 88 تاکید کرد: آیا با کسانی که رئیس جمهور اسرائیل سرمایه‌های اسرائیل می‌داند می‌توان آشتی کرد؟ معلوم است که جواب خیر است زیرا این فتنه گرات با آگاهی از نقشه شوم دشمن در طبل نفاق در جامعه کوبیدند و در این راه از هیچ اقدام سوء علیه نظام دریغ نکردند.

غلامحسین دشتی با اظهار تأسف از اظهار نظر در خصوص آشتی ملی گفت: خیلی عجیب است که این حامی فتنه سخن از آشتی ملی به زبان می‌آورد در صورتی که فتنه گران هنوز از اقدامات نفاق آمیز خود توبه نکرده و از ملت و نظام عذر‌خواهی نکرده اند و این دلسوزی برای فتنه گران به واقع معنایی ندارد و نباید از رئفت اسلامی نظام در حق فتنه گران سوء استفاده شود.

این فعال سیاسی استان در پایان با اشاره به حمایت شبانه روزی شبکه‌‌های دشمن از فتنه گران تصریح کرد: فتنه‌گرانی که با حمایت دشمن صهیونیستی-آمریکایی کشور را به آشوب کشیدند و از ابراز ندامت نسبت به ظلم خود پرهیز می‌کنند جزء خائنان به ملت هستند و نباید به بازگشت به جامعه امیدوار باشند.

انتهای پیام/س




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد