Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه عنوان کرد

«اعمال قانون به هنگام» راهکار پلیس برای پیشگیری از حوادث


فرمانده انتظامي ابرکوه با اشاره به نقش قوانين راهنمايي و رانندگي در پيشگيري از حوادث گفت: پليس با اعمال قانون به هنگام از حوادث پيشگيري مي كند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ" احمدکمالي " در حاشيه طرح برخورد با رانندگان متخلف با بيان اينکه نظم و انضباط کاري، آموزش و صيانت سه مقوله مهم در رشد و پيشرفت و سلامت سازمان است، گفت: برقراري امنيت و ايجاد نظم اجتماعي در جامعه مهمترين رسالت و وظيفه نيروي انتظامي است.

وي ضمن بيان اينکه پليس بايد محكم و استوار بر مواضع قانوني خود بايستد، گفت: برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز بايد مديريت شود به طوري كه رانندگان را به رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي ترغيب و تشويق كند.

کمالي خدمت به مردم را توفيق بزرگي دانست و افزود : خداوند اين نعمت بزرگ و اين فرصت را در اختيار كاركنان نيروي انتظامي قرار داده، پس بايد قدردان آن باشيم و در رسيدن به اين مهم تلاش کنيم.

اين مقام انتظامي بر رعايت ادب و احترام در برخورد با شهروندان و رعايت حقوق شهروندي در ماموريت هاي پليس تاکيدکرد و افزود: اعمال قانون بايد همراه با ادب، احترام و رفتار مناسب باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان خاطرنشان کرد: فرماندهان و مديران بايد همواره با نظارت مستمر و صحيح بر عملکرد کارکنان در برقراري نظم و صيانت از آنها بکوشند تا مجموعه تحت امرشان در مسير درست و اهداف مشخص شده حرکت کنند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد