Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سی‌امین جشنواره فصلی اوج هنر استان یزد؛

«بسیج هنرمندان ابرکوه» رتبه برتر کانون‌های استان یزد را کسب کرد+ تصاویر


کانون بسیج هنرمندان ابرکوه، با مسئولیت جوان مهردشتی برای سومین سال پیاپی رتبه برتر استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ سی‌امین جشنواره فصلی اوج هنر با حضور کوروش زارعی رئیس شورای عالی نمایشی بسیج هنرمندان کشور و برخی مسئولان و هنرمندان استان در سالن سازمان بسیج هنرمندان یزد برگزار شد.

در این جشنواره کانون بسیج هنرمندان ابرکوه با مسئولیت رضا عباسی مهرآبادی، رتبه برتر کانون‌های بسیج استان را از آن خود کرد.

کانون بسیج هنرمندان ابرکوه متشکل از 250 عضو و با فعالیت 11 انجمن در حوزه‌های مختلف هنری، برای سومین سال متوالی توانست عنوان برترین کانون‌های استان را در کارنامه خود ثبت کند و یک‌بار دیگر برای شهرستان افتخارآفرین شود.

عباسی مهرآبادی در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : موفقیت‌های کسب‌شده در سال‌های اخیر، حاصل فعالیت و تلاش اعضا انجمن‌های این کانون است.

وی ضمن تبریک به اعضا کانون جهت کسب عنوان برتر در جشنواره فوق، گفت : فقدان مکان مناسب و اختصاصی جهت انجام فعالیت‌های کانون بسیج هنرمندان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در مناسبت‌های مختلف، مهم‌ترین گلایه‌ای است که می‌توان از مسئولین شهرستان داشت.

هنرمند مهردشتی تصریح کرد : اگر بگوییم این کانون یکی از مراکز فعال شهرستان است که فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ملی، مذهبی و... زیادی در شهرستان برگزار کرده است، اغراق نیست ولی متأسفانه هر چه بیشتر میزان فعالیت‌های خود را افزایش داده، بیشتر مورد بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولین قرار گرفته است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه ضمن تشکر از مسئولین مهردشت به‌ویژه امام‌جمعه بخش بهمن و شهردار مهردشت، گفت : برخی مسئولین در سخت‌ترین شرایط، بهترین یاری و حمایت را از ما انجام دادند و همین امر موجب شد بخش بیشتر برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان شهرستان ابرکوه، در مهردشت برگزار شود.

گفتنی است عباسی ساخت مستند، کلیپ و نماهنگ با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، حماسی، مذهبی و...، طراحی دکور و اجرای پوسترهای متفاوت، دبیری جشنواره و همایش‌های متعدد، سابقه همکاری و فعالیت در برنامه‌ها و مراکز استانی و کشوری، کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های ملی و استانی و بسیاری فعالیت‌های درخشان دیگر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد