Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

«تغییر باورهای دینی مردم» راهبرد نفوذ دشمن/ رونق تولید داخلی کلید حل مشکلات اقتصادی است


امام جمعه ابرکوه گفت:کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در لوزان و ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور با رونق تولید، کار و حمایت از محصولات داخلی است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در دیدار چند روز گذشته مسئولان و عوامل وزارت اطلاعات با مقام معظم رهبری، ایشان وزارت اطلاعات را تابع سیاست‌های نظام دانستند و تاکید داشتند که برنامه ریزی بلندمدت با پیش بینی رویدادهای آینده و تحلیل و بررسی دقیق اطلاعات یکی از راه های مقابله با طراحی جبهه مقابل است.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب یکی دیگر از راه های مقابله با تهاجم جبهه مقابل را جدی گرفتن موضوع نفوذ دانستند و حضور پر نشاط وزارت اطلاعات در همه ابعاد و زوایای نظام را موجب هراس بدخواهان و صیانت بخشی به نظام اسلامی عنوان کردند.

راهبرد دشمن نفوذ برای تخریب و تغییر باورهای دینی مردم خصوصاً جوانان است
حجت الاسلام حسینی نقش آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابله با پروژه های دشمنان کینه توز در نفوذ، تغییر و مهار انقلاب را مهم دانست و گفت: راهبرد دشمن نفوذ برای تخریب و تغییر باورهای دینی، اعتقادی و انقلابی مردم مخصوصاً جوانان است و به همین دلیل رهبر انقلاب نگرانی خود را از مسأله نفوذ ابراز داشته اند.

حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه محکوم است
حسینی مهمترین رخداد جهانی هفته گذشته را تهاجم دیوانه وار سران قدرت های شیطانی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه برشمرد و ضمن محکومیت این حمله گفت: این سه کشور، به بهانه واهی و دروغین استفاده سوریه از سلاح شیمیائی، به صورت کور و بی نتیجه به این کشور حمله کردند.

خطیب جمعه ابرکوه با ابراز تاسف از عدم داشتن برنامه های مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی با مدیریت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: دوم اردیبهشت سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها به امر امام(ره) با هدف اعتلای فرهنگی نظام وکشور بر مبنای ارزشهای اسلامی و دینی صورت گرفت و زمینه ای برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی شد تا این شورا سیاست گذار در بخش فرهنگی کشور باشد و در مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی دشمن برنامه دار باشد اما هیهات!

باید کلید حل مشکلات اقتصادی را در داخل جست نه در ژنو و نیویورک
حسینی ضمن گرامی داشت روز ملی کار آفرینی، گفت: یکی از بخش های فرهنگ دینی جامعه؛ فرهنگ کار، تلاش و کوشش برای ارتزاق روزی حلال است.
این مقام مسئول ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کار وکارگر و چرخه تولید و تلاش ایرانی؛ ما باید بدانیم که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی و درون زائی اقتصادی است نه چشم دوختن به محصولات خارجی!

حسینی تاکید کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در لوزان و ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور با رونق تولید، کار و حمایت از محصولات داخلی است.

امام جمعه ابرکوه موقت کشورهای بزرگی مانند هند، ژاپن، انگلیس، آمریکا و دیگر قدرت های اقتصادی را در حمایت از تولیدات ملی خود دانست و تاکید کرد: این کشورها نه تنها وارد کننده کالا از خارج نبودند بلکه صادرکننده هم شدند.

وی بر طبق فتوای رهبر انقلاب، واردات کالاهائی که در داخل مشابه دارند را حرام اعلام کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب افزایش ثروت ملی، ایجاد کار واشتغال و کاهش نرخ بیکاری، افزایش ابتکارات و تجارب تولید با هدف کیفیت بخشی به کالا، کاهش تورم، کنترل نقدینگی، ارزان ترشدن کالا و... می شود و این ها همه نشانه رشد و توسعه اقتصادی کشور و از آثار و برکات مصرف تولیدات داخلی است؛ ضمن اینکه رونق ندادن به بازار دشمنان و به معنای حمایت نکردن از آنان است.

گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه و همچنین سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نیز از مواردی بود که حسینی به آن اشاره داشت.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد