Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با روز ابرکوه برگزار شد

«جشن نوروزگاه» در اماکن تاریخی ابرکوه به روایت تصویر


همزمان با 6 فروردین «جشن نوروزگاه» در اماکن تاریخی و میراثی ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با ششم فروردین که در استان یزد به روز ابرکوه نامگذاری شده است، ویژه برنامه جشن نوروزگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اماکن تاریخی و دیدنی شهرستان ابرکوه برگزار شد.

بازدید از یخچال خشتی و کمپ عشایری که با همکاری جهاد کشاورزی برگزار شد، مقبره عزیزالدین نسفی، مجموعه اقازاده، سرو کهنسال و نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره غذاهای محلی اسفند آباد در بخش بهمن، مجموعه اقامتی و پذیرایی های آقازاده، مستوفی، کومه بی بی سید، بوم گردی سرو کهن، از برنامه های نوروزگاه ابرکوه بود.

اجرای بازی های محلی، طبخ غذاهای محلی، موسیقی محلی، نقالی خوانی در دومین خانه نقالی کشور، از جمله برنامه های شاد و متنوع این مراسم بود که با همکاری مجموعه های اقامتی و پذیرایی شهرستان، انجام شد.

گفتنی است ویژه برنامه جشن نوروزگاه ابرکوه، با حضور ساشا ریاحی مقدم معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و هیئت همراه و مجاهد کرباسی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


درسا
با سلام خدمت شما

اینجانب مشتاقم که بیشتر راجب ابر کوه بدانم ، بنابراین مایلم لطف کنید توضیحی درباره ی غذاهای سنتی که در نوروز در استان شما تهیه می شود به من دهید ، چرا که در سایت های مختلف ، توضیحی داده نشده که بنده از آن اطمینان کافی داشته باشم.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۷/۰۱/۷ ۲۳:۰۷.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد