Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جلسه هماهنگی روز قدس:

«راهپیمایی روز قدس» در ابرکوه با امنیت و آرامش کامل برگزار خواهد شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: راهپیمایی روز قدس امسال همچون سال های گذشته، با حمایت نیروهای نظامی، انتظامی و همکاری مردم، در امنیت و آرامش کامل برگزار خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح روز گذشته جلسه هماهنگی برنامه های راهپیمایی روز قدس در ابرکوه، با حضور مسولین در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

غلامرضا حیدری معاون فرماندار ابرکوه در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: روز قدس و اهمیت راهبردی بزرگداشت آن که اولین بار توسط حضرت امام خمینی (ره) در حمايت از مردم مظلوم فلسطين مطرح شد، نمونه وحدت و همبستگی جهان اسلام است.

حیدری افزود: لذا مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، همبستگي بين‌المللي خود را در حمايت از حقوق قانوني مردم فلسطين به نمایش می گذارند، تا دست رژيم غاصب و پشتيبانان آن را از سر ملت فلسطين كوتاه کنند.

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، با اشاره به جریانات اخیر در کشور عنوان کرد: امسال با حمایت نیروهای نظامی، انتظامی و همکاری مردم شهرستان، همچون سال های گذشته راهپیمایی روز قدس و مراسم نماز عید فطر در امنیت و آرامش کامل برگزار خواهد شد.

فاتحی تصریح کرد: در همین راستا حضور هر گونه خودرو جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس مانند آمبولانس، ماشین آتش نشانی و خودروهای حامل تجهیزات صوتی، باید مجوز تردد را از دستگاه مربوطه اخذ نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تاکید کرد: همچنین شهروندان که قصد دارند با عروسک های نمادین در راهپیمایی شرکت کنند، باید مجوز آن را نیز تهیه کنند.

وی ضمن تبریک به مناسبت عملیات موفقت آمیز نیروهای فضا هوای سپاه در حمله موشکی به مقر داعش گفت: پس از 30 سال این موشک برای نخستین بار از ایران پرتاب شد.

در پایان جلسه زمان و مکان راهپیمایی روز قدس در ابرکوه، مهردشت و روستاهای توابع به شرح زیر اعلام شد:

ابرکوه: ساعت 12 از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلای شهدای محراب.

مهردشت: ساعت 12 از میدان علی (ع) به سمت امامزادگان مهردشت.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد