Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

«سند 2030» و «کم کاری برخی نهادهای فرهنگی» علت صدور فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب است


امام جمعه بخش بهمن در جمع خواهران بسیجی گفت: خطر تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن در کشور مانند سند 2030 و کم کاری برخی نهادهای فرهنگی در کشور علت صدور فرمان «آتش به اختیار» رهبر انقلاب است.

به گزارش سرو ابرکوه، دیدار رئیس حوزه مقاومت خواهران، فرماندهان و جمعی از اعضاء شورای پایگاه های مقاومت شهر مهردشت با حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن برگزار شد.

در این دیدار، حجت الاسلام علیزاده در خصوص بکار بردن واژه «آتش به اختیار» توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله) اظهار کرد: اولا مخاطبان دستور مقام معظم در رابطه با آتش به اختیار بودن افسران جنگ نرم، هسته های فکری و اجرایی هستند نه عموم مردم.

وی افزود: ثانیا آتش به اختیار بودن حتی در شرایط جنگ نرم دستور ثانوی است، یعنی تا وقتی که قرار گاه مرکزی دستوری دارد و در تشخیص مسایل اصلی و فرعی درست عمل می کند نوبت به اقدام مستقل نمی رسد.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: بعضی، فرمایشات مقام معظم رهبری را تفسیر به رای می کنند و یا بد برداشت می کنند؛ آتش به اختیار به معنای هرج و مرج، قانون شکنی و خود سری نیست؛ بلکه مقابله با انحراف است.

این مسئول به بیان علل مطرح کردن رهبر انقلاب از این دستور گفت: شاید به دو دلیل حضرت آقا مسئله آتش به اختیار مطرح کردند؛ اول خطر تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن است که در حال افزایش است و نمونه آن سند 2030 است و دوم کم کاری برخی نهادهای فرهنگی در کشور است که مسائل اصلی از فرعی تشخیص نمی دهد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد