Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در حکمی؛

«سید علیرضا رسولی» رسما شهردار ابرکوه شد + عکس


زمانی قمی استاندار جدید یزد حکم انتصاب سید علیرضا رسولی را بعنوان شهردار ابرکوه، امضا کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از 15 دی، محمود زمانی قمی استاندار یزد، حکم انتصاب سید علیرضا رسولی به عنوان شهردار جدید ابرکوه را امضا کرد.  

در این پیام آمده است:

جناب آقای سید علیرضا رسولی

با توجه به پیشنهاد 417 مورخ 1396/7/13، شورای اسلامی شهر ابرکوه و در راستای اجرای تبصره 3 بند 1 ماده 80 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 با آخرین اصلاحات مورخ 1396/4/20 به موجب این حکم از تاریخ صدور برای مدت قانونی به سمت شهردار ابرکوه منصوب می شوید.

امید است با اتکال به پروردگار سبحان، و بهره گیری و استفاده بهینه از کلیه امکانات مادی و معنوی، رعایت مقررات و ضوابط شهرسازی، همکاری متقابل با مسئولین محلی، ریشه یابی مشکلات و نارسایی ها و ارائه برنامه ها به مراجع ذیربط برای رفع کاستی ها، در اداره امور توسعه و عمران شهری و حفظ و حراست از اموال عمومی و بهبود وضعیت رفاهی شهروندان کوشا بوده و تلاش لازم را جهت تحقق اهداف عالیه اسلام و خدمت به مردم عزیز معمول نمایید.

توفیق جنابعالی را در ایفای مسئولیت های محوله با رعایت کامل ضوابط و مقررات جاری و مالی از پروردگار متعال آرزومندم.

محمود زمانی قمی

انتهای پیام / ک

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


محمود
تکلیف آقای حاتمی که از مدیران موفق ابرکوه بودن چی می شه؟ تو رو خدا نذارید ایشون هم مثل ده ها مدیر موفق ابرکوه مهاجرت کنند. آقای حاتمی جوان، خوش فکر و توانا هستند. حتما از ایشون در شهرستان استفاده بشه.
بهترین گزینه هستند برای فرمانداری
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ۱۷:۲۸.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد