Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

«ناسزا گفتن» سزاوار روحانیت نیست حق حقوق‌بگیران نجومی است/ انتخاب مدیران فامیلی و حزبی، ظلم به مردم است


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : عامل به‌هم‌ریختگی اقتصاد، روحانیت و سپاه نیست، امروز اگر کسی حرفی دارد باید به کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند بزند، نه روحانیت مظلوم که همیشه سردمدار مبارزه با ظلم و فساد بودند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، در جمع مربیان حلقات صالحین خواهران این بخش، اظهار کرد : ما امروز با یک حمله همه‌جانبه فرهنگی، اقتصادی، اعتقادی و سیاسی درواقع با یک جنگ نرم و پیچیده برنامه‌ریزی‌شده، مواجه هستیم. مهم‌ترین هدف دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام، تغییر باورها و نظام معرفتی مردم است، تا عقب‌نشینی از اصول راحت‌تر صورت گیرد.

تعارض و بر سر دوراهی قرار دادن مردم؛ هدف دشمنان برای استحاله نظام است
حجت‌الاسلام علیزاده، با تأکید بر اینکه هدف آمریکا و نوکران داخلی‌اش، استحاله جمهوری اسلامی و تغییر باطن با حفظ ظاهر است، گفت : آنها می‌خواهند این تفکر را به ما تزریق کرده و وانمود کنند، که ملت ایران بر سر دوراهی قرار دارد و چاره‌ای جز انتخاب یکی از دو راه کنار آمدن با آمریکا یا تحمل دائمی فشارها و مشکلات را ندارد.

وی افزود : آسیب‌هایی همچون تضعیف رهبری است که اصل و استحکام این نظام است، تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی افراد جامعه، ابتذال فرهنگی جهت نابودی هویت کشور با استفاده از ماهواره‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های مجازی، ازجمله راه‌هایی است که بدخواهان از آن استفاده می‌کنند تا انقلاب را از اصول خود دور کنند و یک انقلاب قلابی و بدلی بسازند.

انتخاب مدیران فامیلی و حزبی، ظلم بزرگی به مردم و انقلاب است
علیزاده، با اشاره به اینکه سوء مدیریت مدیران انقلاب؛ یکی دیگر از آسیب‌های جدی است که نظام را تهدید می‌کند، تصریح کرد : سوء مدیریت و انتخاب مدیران ضعیف، ظلم بزرگی به مردم و انقلاب است، که می‌تواند پایه‌های نظام را سست و مردم را از تداوم انقلاب مأیوس کند.

امام‌جمعه بخش بهمن عنوان کرد : در نظام اسلامی انتخاب مدیران نباید بر مبنای حزب و گروه و خانوادگی باشد. مدیری باید انتخاب شود که خود را وقف مردم کند.

مربیان حلقات صالحین، واقعیت‌ها را به مردم بگویند
وی، به بصیرت افزایی و روشنگری که کار مهم مربیان حلقات صالحین است، اشاره کرد و گفت : باید واقعیت‌ها را به مردم گفت. امروز بعضی‌ها آدرس غلط به مردم می‌دهند و کوتاهی‌ها و سوء مدیریتشان را به رهبری نسبت می‌دهند. شبهه پراکنی می‌کنند و عامل به‌هم‌ریختگی جامعه خصوصاً مسائل اقتصادی را روحانیت و سپاه معرفی می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : روحانیت یک قشر مظلوم و خدوم با حقوق بسیار ناچیز (که حقوقشان دولتی هم نیست) است، که همیشه سردمدار مبارزه با جور و ظلم و فساد بوده و هست.

امنیت امروز را مرهون سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هستیم
علیزاده بیان کرد : اینکه امروز نوک حمله دشمن به‌طرف آنها نشانه رفته است، چون امنیت را مرهون نیروهای سپاه، ارتش و انتظامی است. چون اینها مانع عملیات و برنامه‌ریزی شوم آنها در جنگ نرم می‌شوند.

امام‌جمعه بخش بهمن تأکید کرد : امروز باید روشنگری کرد که چرا روحانیتی که کمتر از یک‌میلیون تومان در ماه، شهریه از مراجع دریافت می‌کند باید مورد فحش و ناسزا قرار بگیرد. اگر کسی حرفی دارد باید به کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند بزند، نه روحانیت مظلوم گوشه مساجد و حوزه‌ها.

جنگ صفین و شکست رهبر نتیجه جدایی قرآن و سیاست بود
وی تأکید کرد : مربیان حلقات صالحین باید دانسته‌های سیاسی خود را بالا ببرند، مطالعه کنند تا بتوانند جواب متقن، به نسل جوان بدهند نه اینکه فقط قرآن و نماز در برنامه‌های آموزشی‌شان باشد. دین ما سیاسی است، قرآنی که کنارش سیاست، بصیرت و روشنگری نباشد و فقط خوانده شود، عاقبتش جنگ صفین، شکست رهبر و امام می‌شود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد