Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بيانيه ناحيه مقاومت بسيج ابركوه به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

«هفته دفاع مقدس» بستری مناسب برای تحقق شعار همدلی و همزبانی است


دوران 8 سال دفاع مقدس، نمونه کامل همدلی و همزبانی برای رسیدن به عزت ملی و سربلندی، در مقابل بدخواهان و استکبار جهانی بود.

به گزارش سرو ابرکوه، ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:


بسمه تعالی


هفته دفاع مقدس بستری مناسب برای تحقق شعار سال به نام  همدلی و همزبانی ، دولت و ملت می باشد.


هفته دفاع مقدس؛ حماسه ای بزرگ و سرآمد مبارزه علیه سلطه جویان مستکبر و نوکران جیره خوار آنان در راهی سعادتمند برای اعتلای نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است، که درس های معنوی بسیاری را برای اقشار مختلف به ارمغان آورد.


روز 31 شهریور و روزهای اول مهرماه برای ملت ایران یاد آور حماسه بزرگی است که فرزندان غیور و شجاع این مرز و بوم با تکیه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولی امرشان حضرت امام خمینی (ره)، هیمنه پوشالی ابر قدرت ها را درهم شکستند و با نمایش قدرت ایمان به خداوند متعال نقطه عطفی دیگر را در تاریخ ایران و جهان رقم زدند.


این دلاوران با 8 سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه خود در مقابل استکبار جهانی، با مزدوری رژیم بعث عراق، درسی بزرگ و فراموش نشدنی به ابرقدرتهای جهانی داده و الگویی متعالی و بی نظیر را در اختیار تمامی ملل تحت ستم عالم قرار دادند و ضمن تحمیل شکست به جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی در حوزه جنگ سخت ، قدرت نرم انقلاب اسلامی و فرهنگ بالای آن را به رخ جهانیان کشیدند .


بدون هیچ تردیدی این فرهنگ ایثار و شهادت بود، که دشمنان تا بن دندان مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به شکست کشانید و این دوران طلایی و غرورآفرین را در تاریخ جهان جاودان ساخت؛ چراغی که تا قرن ها، راه درست را به آزادی خواهان و استکبار ستیزان نشان داده است .


دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومی یک ملت با مقاومت، ایثار، همدلی و همزبانی عجین شود هیچ نیرویی را یارای مقابله با آن نیست و اگر این اراده تحت هدایت یک رهبر فرزانه و الهی همچون حضرت امام خامنه ای مدظله العالی عزیز قرار گرفته باشد، دیگر هیچ مانع و تحریمی تاب مقاومت در مقابل سیل خروشان و پیشرفت را نخواهد داشت و حتی اگر قدرت های عالم هم بخواهند در این راه وقفه ایجاد کنند، جز شکست و ناکامی دستاورد دیگری نصیبشان نخواهد شد؛ همان طور که امام راحل عظیم الشان پیش بینی می کردند.


این گنجینه فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری ملت ایران با هدایت خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز مرز های جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت های مسلمان و غیرمسلمان تحت ستم در سراسر گیتی، شگفتی، هراس و استیصال را به کانون های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است. به طوری که از فرط ناتوانی اقدامات سخیف و غیر انسانی همچون کشتار مردم بی دفاع را در دستور کار خویش قرار داده اند.


انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد