Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه؛

ابرکوه؛ خواستگاه هنرمندان متعهد است/ ضرورت توجه مسئولین به هنر؛ متناسب با شئونات مذهبی در ابرکوه


امام جمعه ابرکوه در دیدار با هنرمندان خوشنویس گفت: ابرکوه خواستگاه هنرمندان متعهد است و باید با عنایت مسئولین مقولات فرهنگی هنری متناسب با شئونات مذهبی برای این شهر در دستور کار قرار گیرد.

IMG_0127_600x450.

.

به گزارش سروابرکوه، در این دیدار، جواد عادل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه ضمن بیان بخشی از مشکلات خود گفت: به رغم نداشتن ساختمان اداری انجمن های همکار با اداره ارشاد، از جمله انجمن خوشنویسان با تحمل مشکلات عدیده، اما با انگیزه ای وصف نا شدنی با ما همکاری دارند و علاقمندان، به ویژه اساتید خوشنویسی با قلم فرسائی و استادی، ما را بی توقع یاری می کنند.

وی افزود: در ابرکوه هنرمندان گمنامی همچون استاد محمد حیدری داریم که در خوشنویسی با چپ نویسی نه در کشور که در جهان موقعیت اول را دارد ودیگر اساتیدی چون حجه الاسلام سید حسین عظیمی فر ودیگران مایه مباهات هستند.

دراین دیدار اعضای انجمن خوشنویسی شهرستان نیز خواستار حل مشکل فضای مناسب دفتری برای انجمن خود شدند.

سپس امام جمعه ابرکوه ضمن تشکر ازهنر مندان خوشنویس و انجمن خوشنویسی شهرستان گفت: استنباط از گزارش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه این است که ابرکوه خواستگاه هنرمندان متعهد است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی اظهار امیدواری کرد با پیگیری های مدیر محترم شهرستان و عنایات مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کاستی ها موجود شهرستان در زمینه احداث ساختمان اداری- سینما- سالن های چند منظوره اجرائی وآموزشی ، فضاهای مفرّح برای نقد وآموزش شعر وغزل- خوشنویسی- نمایش و دیگر مقولات فرهنگی هنری متناسب با شئونات مذهبی در دستور کار قرار گیرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد