Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

افزایش اعتماد 86 درصدی مردم به پلیس؛

ابرکوهی ها در سال 94، در 9 هزارو 392 مورد، با پلیس 110 تماس گرفتند


فرمانده انتظامی ابرکوه گفت: مردم شهرستان ابرکوه امسال 9 هزار و 392 مورد با پلیس 110 تماس گرفتند که این میزان نسبت به مدت سال قبل 86 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ احمد کمالی فرمانده انتظامی ابرکوه، بابیان اینکه حفظ آسایش و امنیت مردم از اولویت نیروی انتظامی است اظهار کرد: از این تعداد تماس مردم باپلیس 110 ، چهارهزار و 190 مورد آن عملیاتی و پنج هزار و 202 مورد مشاوره بوده است.

وی بابیان اینکه در دی ماه امسال، 46 درصد افزایش کشفیات داشته ایم افزود: ماموران پلیس این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو بیست کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

کمالی ادامه داد: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان قصد تهیه و فروش مواد مخدر را دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس آگاهی و ایستگاه بازرسی فراغه با اخذ مجوز قضایی اقدام به ایست و بازرسی موقت کرده و در نهایت خودرو مربوط به متهم مشاهده که با رعایت کلیه موارد قانونی خودرو متوقف شد.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده انتظامی ابرکوه همچنین از کشف چهار تن نارگیل خارجی قاچاق خبر داد و گفت : ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی فراغه موفق به توقیف یک دستگاه کامیونت کاویان و کشف چهار تن نارگیل خارجی به ارزش 250 میلیون ریال قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو از چابهار عازم سمنان بود ادامه داد: ماموران پلیس در این راستا یک متهم 29 ساله به هویت 'م.ه' را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ابرکوه خاطرنشان کرد: سامانه ای تحت عنوان مرکز نظارت همگانی بازرسی ناجا با شماره تلفن 197 به صورت 24 ساعته آماده دریافت نظرات و دیدگاه های شهروندان عزیز در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و حتی تقدیر از عملکرد کارکنان و واحدهای نیروی انتظامی در حال فعالیت است.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد