Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

اجرایی نشدن «اقتصاد مقاومتی» کشور را به گدایی می کشاند


مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: اگرکمر به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نبندیم باید با کاسه گدایی، جلوی دشمن مستکبر، سر تعظیم فرود بیاوریم و این در شان نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیح ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درآغازین روز سال 1396 اظهار کرد: اگر کمی دقت کنیم دغدغه و نیاز کشور را در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان دید.

وی افزود: اشاره مستقیم رهبر انقلاب به بحث اقتصاد و نامگذاری امسال  به نام اقتصاد مقاومتی  تولید و اشتغال ، وظیفه سنگینی رابر دوش همه مردم وخصوصا دولت می گذارد که با شعار تنها و نصب بنر، این بار سنگین به مقصد نخواهد رسید و نیازمند همت جهادی و تلاش خالصانه و شبانه روزیست.

تقدسی تصریح کرد: اگرکمر به اجرای  اقتصاد مقاومتی در کشور نبندیم باید با کاسه گدایی، جلوی دشمن مستکبر، سر تعظیم فرود بیاوریم و یقینا هم شان نظام اسلامی و برنامه کامل اسلام ازین حرف ها دور است و هم  حق مردم نیز فراتر از این وضعیت نابسامان اقتصادیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: تولید واشتغال دو رکن دارد، یکی ملت و دیگری دولت که اگر همت مردم و حمایت دولت نباشد به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

این مقام مسئول تاکید کرد: البته که بانک ها وسیستم ربوی نیز بخش بزرگی ازمشکل اساسی در تولید کشور به شمار می آیند که اگر قوانین بانکی اصلاح نشود کارها بازهم گره خواهد خورد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (5 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد